در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

رشد صعودی آسیب‌های اجتماعی در چهار استان

رئیس سازمان بهزیستی کشور از توسعه اورژانس اجتماعی به منظور کنترل آسیب های اجتماعی در سال ۹۶ خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۱۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به برنامه های بهزیستی در سال آینده اظهارداشت: اورژانس اجتماعی یکی از مهم ترین برنامه های بهزیستی است که تقویت آن در اولویت قرار دارد، بنابراین سعی داریم در سال آینده این مساله را هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی توسعه دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به کمبود اورژانس اجتماعی و همچنین فقدان این موضوع در برخی شهرهای کشور توضیح داد: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به ساخت اورژانس اجتماعی در همه شهرهای کشور نیست اما حمایت های لازم را برای ایجاد اورژانس اجتماعی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اورژانس اجتماعی سعی داریم در سال آینده اورژانس اجتماعی را در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر توسعه دهیم.

محسنی بندپی در ادامه با بیان اینکه آسیب اجتماعی در بسیاری از شهرهای کشور رو به افزایش است، بیان کرد: شاهد هستیم در برخی استان ها که تا پیش از این آسیب اجتماعی در آن ها بسیار پایین بود، این موضوع رو به افزایش است که برای مقابله با آسیب‌ های اجتماعی در استان های در معرض آسیب پایگاه خدمات اجتماعی ایجاد شود.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: راه اندازی اورژانس اجتماعی برای کاهش آسیب ها صورت گرفته و یکی از مهم ترین برنامه های بهزیستی در این زمینه است که نیاز به حمایت جدی دارد چرا که با تزریق اعتبارات لازم می‌توانیم اورژانس اجتماعی را گسترش دهیم.

وی اضافه کرد: در برخی استان ها از جمله زنجان، کرمانشاه، اصفهان و البرز که آسیب خیز هستند شاهد رشد آسیب ها هستیم که نیازمند توجه و اقدام جدی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار