مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

امورتربیتی زیباترین تجلی گاه تعلیم و تربیت اسلامی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امور تربیتی به عنوان مهم ترین تجلی گاه زیباترین زمینه رشد و بالندگی این فرهنگ ناب و انسان ساز، با مجاهدت، حضور و عزم و اراده راسخ مربیان ارزشمند، راه پرحلاوت تریبت را در عرصه تعلیم و تربیت ایران سرافراز پیموده است.

کد مطلب: ۶۰۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، عباس لامعی صبح امروز با انتشار پیامی فرا رسیدن هشتم اسفند، سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و روز تربیت اسلامی به دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در خراسان جنوبی به ویژه معاونین و مربیان تربیتی مدارس استان تبریک گفت.
در متن مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام و درود بی پایان به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی«ره» و سلام بر شهیدان راه خدا به ویژه شهيدان رجايي و باهنر، بنيانگذاران نهاد مقدس امور تربيتي، که با شهادت خود باعث عظمت و عزت اسلام عزیز شدند، و با سلام و درود بر رهبر عزیز و بصیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که الحق آئینه تمام نمای امام راحل عظیم الشان هستند و با رهبری و تدبیر حکیمانه خود آمریکای خونخوار و تمامی استکبار را مبهوت ساخته است.
امور تربيتي نهادي است كه با مهندسي شهيدان رجايي و باهنر تاسيس گرديد و تاكنون ثمرات بسيار ارزشمندي از جمله هدايت و رهبري نسل جوان در دوران 8سال دفاع مقدس، فضاسازي فرهنگي براي دفاع از ارزش هاي انقلاب در مدارس، ترويج فرهنگ انسان سازي براي تصدي مديريت هاي آينده كشور، تحكيم سازه هاي معنوي خانواده هايي كه در آينده دانش آموزان با آن روبرو هستند، مقابله با توطئه هاي فرهنگي استكبار و به طور خلاصه پرورش استعدادهاي آينده سازان ميهن اسلامي براي انقلاب در پی داشته است.
افق تابناک انقلاب در پرتو تعالیم، معارف و آموزه های بلند و آسمانی دین مبین اسلام، محقق گردید. امور تربیتی به عنوان مهم ترین تجلی گاه زیباترین زمینه رشد و بالندگی این فرهنگ ناب و انسان ساز، با مجاهدت، حضور و عزم و اراده راسخ مربیان ارزشمند، راه پرحلاوت تریبت را در عرصه تعلیم و تربیت ایران سرافراز پیموده است و دستاوردهای سترگ و فعالیت های ارزنده آنان، در آستان نظام تعلیم و تربیت چون ستاره ای می درخشد. کارکردهای تاثیرگذار و اندیشه های ماندگار مربیان دلسوز، رشد و تعالی دانش‌آموزان را برای نیل به درجاتی از «حیات طیبه» و زندگی سرشار از طراوت و سرزندگی مهیا ساخته است .
روز هشتم اسفند، سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی، فرصتی است تا به صورت جدی تر در موضوع تربیت اسلامی ورود نماییم. امروز با سپری شدن بیش از سه دهه از بنیانگذاری این جایگاه رفیع در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با دل نهادن به نوای دلنشین دولت تدبیر و امید، بیش از پیش مجالی تاریخی و شایسته برای نقش آفرینی فعال در حوزه های فرهنگی و تربیتی آماده شده است.
این جانب درآستانه سالروز شکل گیری این نهاد ارزشمند و هفته تربیت اسلامی، از تلاش ها و کوشش های صادقانه همکاران مخلص در آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، که ایفاگر نقش تربیتی برای دانش آموزان عزیز بهارستان علم و ادب می باشند، به ویژه مربیان و مشاروران پرتلاش و دلسوزدر عرصه امور تربیتی و پرورشی مدارس، قدردانی و این ایام خجسته را به محضرشان تبریک عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار