مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل خبرداد:

شناسایی و تخریب ۲۸ مورد کوره تولید زغال در استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ مورد کوره تولید زغال در سطح استان اردبیل شناسایی و تخریب شده است.

کد مطلب: ۶۰۱۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

گزارش پانا استان اردبیل، شهامت هدایت در جلسه بررسی راهکارهای حفاظت از عرصه‌های جنگلی استان اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون۲۸ مورد کوره تولید زغال در سطح استان اردبیل شناسایی و تخریب و بیش از ۳ هزار اصله چوب‌آلات قاچاق از قاچاقچیان در سطح استان اردبیل کشف و ضبط شده است .

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر نیز با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل ۲۵۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد گفت:این تعداد چوب آلات قاچاق جنگلی که توسط یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان وانت از استان‌های همجوار وارد این استان شده بود با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در جاده نمین به اردبیل توقیف و محموله قاچاق ضبط شد .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد:در این رابطه نیز ۲ نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند تا در مورد پرونده آنها رسیدگی لازم انجام شده و از اقدامات بعدی این افراد در این حوزه جلوگیری شود .

هدایت با هشدار به مخربان و متجاوزان به عرصه‌های جنگلی و مرتعی افزود: در راستایپاسخگویی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تخریب عرصه‌های جنگلی و مرتعی و قاچاق چوب‌آلات و زغال توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان با آمادگی کامل و با گشت شبانه‌روزی و کنترل گلوگاههای قاچاق عرصه را برای متخلفان تنگ‌تر خواهند کرد .

وی از اهالی استان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق چوب‌آلات و زغال جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت ۲۴ ساعته اطلاع دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار