فرماندار رودان:

رویکرد دولت تدبیر و امید همواره توسعه مناطق روستایی بوده است

فرماندار رودان گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید همواره توسعه مناطق روستایی بوده است و در جهت تحقق آن نیز تلاش های فراوانی صروت گرفته است.

کد مطلب: ۶۰۰۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی رودان گفت: هدف از برگزاری نشست های مشورتی بهرمند شدن از یک خرد جمعی و عقلانیت بمنظور رسیدن به اهداف تعالی و توسعه است.

وی افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید همواره توسعه مناطق روستایی بوده است و در جهت تحقق آن نیز تلاش های فراوانی صروت گرفته است.

احمد محمودی تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی وعقلانیت در جامعه امروز می تواند فرآیند توسعه را هدفمند نماید وتحقق آنرا تسریع ببخشد.

ایشان در ادامه توسعه بدون وجود فضای همدلی وهمزبانی محقق ندانست و اظهار داشت:همدلی وهمزبانی یکی از ملزومات اصلی جهت توسعه وپیشرفت در هر جامعه است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز خواستار مشارکت دهیاران در ایجاد یک فضای مناسب برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی شد.

فرماندار رودان بیان داشت: دهیاران از این فرصت برای نشان دادن ظرفیت های مختلف روستا از جمله معرفی جاذبه های گردشگری و دستاوردهای روسائیان نهایت استفاده را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار