همسان سازی حقوق یک میلیون و 600 هزار بازنشسته در کشور

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: همسان سازی حقوق یک میلیون و 600 هزار بازنشسته در کشور از اولویت های مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 96 است.

کد مطلب: ۶۰۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا غلامرضا تاجگردون افزود: بیش از 2 میلیون و 200 هزار بازنشسته در کشور وجود دارد که حقوق یک میلیون و 600 هزار نفر از آنها زیر 20 میلیون ریال است.
وی بیان کرد: افرادی که کمتر از 20 میلیون ریال تاکنون دریافتی داشته اند حقوق آنان نیز در سال 96 افزایش می یابد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: حقوق بازنشستگان در بخش های مختلف ناکافی است که با اجرای این مصوبه در سال آینده مشکلات این بخش تا حدودی جبران خواهد شد.
تاجگردون گفت: 12 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در بودجه سال 96 تصویب شده در حالی که این رقم قبل از دولت یازدهم یکهزارو 800 میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: سهم کهگیلویه و بویراحمد از بوجه کل کشور کمتر از یک درصد بوده در حالی که هم اینک 2درصد از بودجه کل کشور به این استان اختصاص دارد که این خود نشانگر توجه ویژه دولت و مجلس به مناطق کمتر توسعه یافته کشور است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای در گچساران انجام شده، گفت: هم اینک تمام روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.
وی ادامه داد: گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان باشت در سال آینده نیز انجام خواهد شد.
تاجگردون آبرسانی به 12 هزار هکتار از زمینهای کشاورزی گچساران و باشت را یکی از مهمترین طرح های در دست اجرا در این شهرستان ها ذکر کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید به سه هزار و 100 هکتار از زمینهای دیم دشت امامزاده جعفر گچساران آبرسانی شد.
وی ادامه داد: آبرسانی به سه هزار و 100 هکتار از زمینهای خان احمدها و یکهزارو 500 هکتار از زمین های کشاورزی دشت مور شهرستان گچساران نیز هم اکنون در دست اجراست.
تاجگردون بیان کرد: سهم شهرستان گچساران از اعتبارات 2 درصد نفت قبل از دولت یازدهم 100 میلیارد ریال بوده در حالی که هم اینک به بیش از 300 میلیارد ریال رسیده است.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات 2 درصد نفت شهرستان گچساران در سال 96 به یکهزار میلیارد ریال خواهد رسید.
تاجگردون افرود: سه درصد از قرارداد های نفت و گاز کشور در سال آینده برای بهبود محیط زیست هزینه خواهد شد.
وی ابراز کرد: دولت تدبیر و امید به بخش زیر ساخت های راه نیز توجه ویژه ای دارد به طوریکه در سالجاری بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به جاده های جنوبی این شهرستان اختصاص یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار