رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران:

آژانس‌های موبایلی ساماندهی می‌شود/شورا مخالف فعالیت این تاکسی‌ها نیست

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران درخصوص فعالیت آژانس های اینترنتی گفت: شورای شهر مخالفتی با فعالیت آژانس های موبایلی ندارد اما فعالیت این آژانس ها ساماندهی و تقویت می‌شود.

کد مطلب: ۶۰۰۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به ضرورت ساماندهی فعالیت آژانس های اینترنتی اظهارداشت: چندی است فعالیت آژانس های اینترنتی یا موبایلی نظیر "اسنپ" در شهر تهران افزایش یافته و این موضوع مورد استقبال شهروندان واقع شده که تبعاتی برای آژانس های مسافربری و تاکسی های شهری داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر مخالفتی با فعالیت آژانس های موبایلی ندارد، تأکید کرد: اما فعالیت این آژانس ها باید ساماندهی شود و فعالیت این دفاتر اینترنتی می بایست قانونمند شود. البته وظیفه ساماندهی و جابه جایی بار و مسافر درون شهری بر عهده شهرداری ها و در برون شهرها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، به همین دلیل فعالیت تاکسی ها باید زیر نظر این دو مجموعه باشد.

وی اضافه کرد: جلسه ای را با مدیران تاکسی های موبایلی برگزار کردیم و درباره نحوه جذب رانندگان، نوع خودروهای مورد استفاده، چگونگی ارائه خدمات بحث و بررسی شد.

این عضو شورای شهر تهران افزود: نیاز است که شرکت های اینترنتی که در زمینه آژانس های مسافربری فعالیت می کنند ساز و کاری داشته باشند که موجب فراهم شدن امنیت مسافران شود.

شاکری با تأکید بر اینکه فعالیت تاکسی های اینترنتی باید تقویت شود، گفت: استفاده از تاکسی‌ های آنلاین اهمیت دارد و سازمان حمل و نقل ترافیک باید به گسترش آن کمک کند. ضمن اینکه ما هم از هر مجموعه ‌ای که به مردم خدمات واقعی ارائه دهد حمایت می کنیم و در نهایت همه اقدامات می بایست به رضایت مسافران منجر شود منتهی این خدمات باید به شیوه قانونی ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار