رئیس جمهور در فرودگاه اهواز:

آب اهواز و خوزستان دیگر قطع نمی شود

رئیس جمهور در بدو ورود خود در فرودگاه اهواز گفت: به مردم خوزستان اعلام می کنم که دولت در کنار مردم است و هیچگاه رنج و مشکلات مردم را فراموش نکرده و همواره این مشقات مد نظر اعضای هیات دولت و سایر مسئولان است.

کد مطلب: ۶۰۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز 5 اسفند ماه در بدو ورود به اهواز در محل فرودگاه بین المللی این شهر در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد: امروز به همراه چند وزیر به استان دلاور پرور خوزستان آمده ام تا مسائل ریزگردها را از نزدیک بررسی و دستورات لازم را صادر نمایم.
وی گفت: از هفته ها پیش استان خوزستان و اهواز با مشکل ریزگردها روبرو بوده است البته مشکل ریزگردها یک مشکل سابقه دار است که مردم این استان را با مشکلات متعدد درگیر کرده است.
رئیس جمهوری در ادامه بیان کرد: پدیده گرد و غبار در روزهای اخیر مشکلاتی چون قطعی برق و آب و ارتباطات مخابرات و اینترنت را در خوزستان به همراه داشته که از روز اول مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت و برای مدیریت کردن آن تعدادی از وزیران را به استان فرستادیم تا مستقیم بر روند کارها و رفع مشکلات به وجود آمده نظارت و رسیدگی کنند.
رئیس دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه امروز جلسه ویژه ای در اهواز برای مسئله ریزگردها در اهواز تشکل می شود اظهار کرد: نتیجه جلسه را به اطلاع مردم خواهم رساند. برای قطعی برق هم در حال تلاش هستیم و کارهای های زیادی در حال انجام است که در آینده مردم با قطعی برق مواجه نشوند.
رئیس جمهوری در ادامه اضافه کرد: در زمینه ریزگردها نیز برای کانون هایی که در درون استان هستند برنامه ریزی های خوبی آغاز شده است اما برای کانون هایی که مربوط به خارج از کشور است مثل عراق و سوریه و امثال آن ها اقدامات منطقه ای و بین المللی انجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار