مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خبرداد:

آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر اردبیل از ۲۵ اسفندماه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مانور آغاز به کار ستاد خدمات سفر استان اردبیل به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۶۰۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، کریم حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز فعالیتهای مرتبط با آمادگی ستاد خدمات سفر استان اردبیل انجام شده و مسئولیت دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اردبیل بر عهده اداره کل میراث فرهنگی است که ۱۰ کمیته زیرمجموعه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ساماندهی شده و دستورالعمل‌های ستادهای شهرستانی و کمیته‌های زیرمجموعه نیز ابلاغ شده است .

وی گفت: در قالب فعالیت ستاد خدمات سفر استان هماهنگیهای لازم با نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت در ایام عید نوروزو نیز همکاری‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آمادگی بیمارستانها و مراکز بهداشتی انجام شده است .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیلافزود: دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان اردبیل همکاری و تعامل مناسبی نیز با هلال احمر استان داشته و این سازمان برای راه‌اندازی پایگاههای جاده‌ای و امدادرسانی به مسافران نوروزی که به استان اردبیل سفر خواهند کرد اقدامات لازم را انجام خواهد داد و برای هماهنگی فعالیتهای ستاد خدمات سفر نیز بابانکها هماهنگی انجام شده تا در ایام عید نوروز به مسافران خدمات‌رسانی کنند .

حاجی‌زاده با بیان اینکههماهنگی نیز با نمایندگیهای ایران‌خودرو و سایپا برای ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده دارای نقص فنی نیز انجام شده است، تصریح کرد: مانور آغاز به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان روز ۲۵ اسفندماه از محل پایگاههلال احمر اردبیل برگزار می‌شود و آمادگی‌های لازم برای این موضوع مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: قبل از فرا رسیدن عید نوروز نیز مراسم نوروزگاه در استان اردبیل همزمان با سایر استانهای کشوربرگزار می‌شود که برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز و و در قالب این مراسم در استان اردبیل تدارک دیده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار