معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

اعزام بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از ۶ شهرستان استان اردبیل در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۶۰۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مصطفی کافی رادافزود: ۴۷۰ نفر از دانش‌آموزان به همراه عوامل اجرایی در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

وی با اشاره به اینکه تمامی کاروان‌های اعزامی به مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی برنامه‌های فرهنگی و انقلابی و دفاع مقدس آشنا می‌شوند، افزود: ۱۰ روحانی و ۱۰ راوی در طول مسیر و در قالب هر یک از اتوبوس‌ها برای دانش‌آموزان مناطق عملیاتی جنوب کشور و دفاع مقدس را به همراه روایت‌گری تبیین می‌کنند .

کافی رادبا بیان اینکه دانش‌آموزان اعزامی شهرستان‌های اصلاندوز، مشگین‌شهر، لاهرود، گرمی، رضی و نیر امروز به سرزمین نور اعزام شدند قرار است از مناطق عملیاتی دهلاویه، اروندکنار، خرمشهر و مناطق دیگر عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند .

وی از ادامه اعزام‌ها به سرزمین نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور تا اواخر اسفند ماه خبر داد و افزود: این اعزام‌ها در بخش برادران تا اواسط اسفند ماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های مدون از مناطق و نواحی ۱۹ گانه استان اردبیل به سرزمین نور و در قالب راهیان نور به این مناطق اعزام می‌شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار