به همت مدرسه فاطمه الزهرا(س)

یادواره «شهید آقاعبداللهی» در کهک قم برگزار شد

یادواره شهید علی آقاعبداللهی و شهدای دانش آموز و فرهنگی به همت مدرسه فاطمه الزهرا(س) روز سه شنبه سوم اسفند در تالار امام علی(ع) بخشداری کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی بویژه شهید آقاعبداللهی، مهجوری رئیس اداره آموزش و پرورش کهک طی سخنانی اهمیت برگزاری یادواره ها را در راستای رهنمودهای ولایت و حفظ ارزش های انقلاب و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید مورد تاکید قرار داد.

حجتی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش نیز در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران مراسم ابراز داشت: طبق بررسی های صورت گرفته، اداره آموزش و پرورش منطقه کهک در بین نواحی ومناطق استان بیشترین فعالیت و عملکرد را در بر گزاری یادواره شهدا داشته و لذا به عنوان منطقه برتر در این زمینه شناخته شده است.

در این مراسم که بخشدار کهک، روسای ادارات بخش و مسئولان، مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش، مسئولان، معلمان و دانش آموزان مدرسه فاطمه الزهرا(س) در آن حضور داشتند، پدر شهید آقاعبداللهی به بیان خاطراتی از فرزند شهید خویش پرداخت.

تقدیر از خانواده های شاهد حاضر در مراسم بخصوص خانواده معظم «شهید آقاعبدالهی» و اهداء تندیس به مناسبت کسب رتبه برتر آموزش و پرورش کهک در برگزاری یادواره های شهدا از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان بخش های دیگری از این مراسم بود.

در پایان مراسم یادواره، زنگ همبستگی با مردم مظلوم فلسطین با حضور مسئولان و دانش آموزان کهک نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار