کامران رسولزاده در گفت و گو با پانا:

نمی توانم مقابل مافیا بایستم/ من را پشت درهای موسیقی نگاه داشتند

کامران رسولزاده با اشاره به این مطلب که موسیقی دست یک مافیا است؛ گفت:مافیای موسیقی 5 سال است که من را پشت درهای موسیقی نگه داشته است و اجازه نمی دهد که صداو اندیشه ام شنیده شود.آنها برای این کار دست به هر کاری می زنند.

کد مطلب: ۶۰۰۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

کامران رسولزاده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، با اشاره به این موضوع که نمی توانم یک تنه مقابل مافیای موسیقی بایستم؛ گفت: مافیای موسیقی 5 سال است که من را پشت درهای موسیقی نگه داشته است و اجازه نمی دهد که صداو اندیشه من شنیده شود.آنها برای این کار دست به هر کاری می زنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مافیای موسیقی باعث شده است که بجای اندیشه و تفکر صدای پول شنیده شود؛ اظهار کرد: این مافیا حتی در جشنواره موسیقی فجر رخنه کرده است و کنسرتهایی برای خواننده هایی که حتی تا کنون کنسرت نگذاشته اند برگزار می کند که حتی آنها بیشترین تعداد اجرای یک موسیقی را در این رویداد هنری در اختیار خود قرار می دهند.

این خواننده یادآور شد: سوال من این است چرا نباید من یک اجرا در این جشنواره داشته باشم یعنی نمی توانم یک سانس میلاد را پر کنم من که در گذشته این کار را انجام دادم و تجربه خوبی از آن دارم اما این مافیا اجازه این کار را نمی دهد؛چرا جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ تنها به دنبال بلیت فروشی و کسب درآمد است.

رسولزاده در ادامه با اشاره به اینکه حاضر نیستم اندیشه هایم را خرج مافیای موسیقی کنم ، تصریح کرد: اعتقادم بر این است موسیقی من درست است اما مافیای موسیقی بدنبال تغییر ذائقه مردم است که متاسفانه این کار را به خوبی انجام داده است.

وی در ادامه به کنسرت اخیرش اشاره کردو گفت: این کنسرت یک اجرای خاص بود و یک اجرا برای پلاسکو بود که با اندیشه اتفاق افتاده بود؛ متاسفانه امروز شاهد این موضوع هستیم که اجراهای موسیقی پاپ تبدیل به بالا و پایین پریدن شده است؛ در کنسرت من خانوده شهدای آتش نشان بودند؛ در حالی که تنها دو روز از تشییع شهدا می گذشت، خانواده آنها به دیدن این اجرا آمدند.

این خواننده تاکید: من کارم را بلدم اما زوری در مافیای موسیقی ندارم البته در حوزه اندیشه زور من بیشتر است اما سرجمع کسانیکه با آثار من همراه شده اند 65 هزار نفر هستند که با 40 کنسرت می توانم بیشتر از این تعداد مخاطب داشته باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار