مدیر آموزش و پرورش سروآباد:

انجمن اولیا و مربیان مهمترین حامیان دانش آموزان و معلمان درمدارس هستند

مدیر آموزش و پرورش سروآباد، در نشستی صمیمی با اعضای انجمن اولیا و مربیان و اعضای شوراهای همیاری مدارس روستای گواز گفت: انجمن اولیا و مربیان مهمترین حامیان دانش آموزان و معلمان در مدارس هستند.

کد مطلب: ۶۰۰۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد کردستان،گفت:: دانش آموزان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت و همفکری انجمن اولیا هستند و هماهنگی بین اولیا و معلمان به موفقیت دانش آموزان کمک می نماید و موفقیت دانش آموزان نیز منجر به تربیت هم سو با اهداف نظام تعلیم و تربیت خواهد بود.

مدیر آموزش و پروش سرواباد در ادامه بیان داشت: تربیت خوب به موفقیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان منتهی خواهد شد و ارتقاء شاخص های تربیتی سد محکمی دربرابر آسیب های اجتماعی دانش آموزان است.

هدایت تحصیلی دانش آموزان، تجهیز یک کلاس هوشمند با کمک دهیار روستا، مردم و آموزش وپرورش شهرستان، بررسی وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و مشارکت آنان در مسابقات علمی با توجه به وضعیت مطلوب درسی آنان، پوشش تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان بویژه دختران، شناسایی اولیای بی سواد و پوشش دادن آن ها و کمک در انسداد مبادی بی سوادی از موضوعات مطرح و مهم مدیر آموزش و پرورش سروآباد در این نشست صمیمی بود.

گفتنی است؛ مدیر آموزش و پرورش سروآباد از خدمات و زحمات انجمن اولیا و شواری همیاری مدارس این روستا به دانش آموزان و مدارس و کمک به شناسایی اولیای بی سواد و کم سواد را وظیفه ای همگانی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار