معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان:

سال 96 پایان برنامه شتاب بخشی به فعالیت های سواد آموزی است

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان کامیاران گفت: سال 96 پایان برنامه شتاب بخشی به فعالیت های سواد آموزی است.

کد مطلب: ۶۰۰۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی کامیاران که با حضور معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان برگزار شد؛ برنامه ها و فعالیت های حوزه سواد آموزی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

یوسفی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت اسلامی به کلیه مربیان فعال در حوزه فرهنگی و تربیتی، گفت: نظام اسلامی ایران به واسطه برخورداری از تعالیم دین مبین اسلام در زمینه تلاش و جدیت در فراگیری علم و سواد یکی از برترین نظام های جهان است که در عرصه سواد آموزی و رفع بیسوادی سرمایه گذاری قابل توجهی نموده و با بسیج کلیه نیرو ها در زمینه ریشه کنی بیسوادی در سطح جامعه تلاش می کند .

وی سال 96 را پایان برنامه شتاب بخشی به فعالیت های سواد آموزی عنوان کرد و گفت: با توجه به آمار های شهرستان پوشش تحصیلی در دوره های مختلف سواد آموزی در سال 95 تا کنون 92 درصد تحقق یافته است با توجه به فعالیت های اخیر، شهرستان به رتبه پنجم استان در شاخص پوشش سواد آموزی ارتقا یافته و با تلاش و پیگیری های مناسب شاهد تحقق صددرصدی جذب بیسوادان در کلاس های سواد آموزی و رفع معضل بیسوادی در شهرستان باشیم .

در ادامه این نشست اله ویسی مدیر آموزش و پرورش کامیاران گزارشی از وضعیت سواد آموزی شهرستان ارایه نمود و ضمن اشاره به ارتقای شاخص پوشش سواد آموزی در شهرستان از 33درصد به 75 درصد در دو ماهه اخیر، گفت: کسب این موفقیت حاصل برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عوامل موثر در سواد آموزی شهرستان است امید است با تداوم، استمرار و پیگیری های لازم در سطح شهرستان زمینه دستیابی به اهداف و تحقق برنامه های سواد آموزی مهیا شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار