مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

بیش از15هزارنفردرکردستان تحت پوشش برنامه های سوادآموزی سال95قرارگرفتند

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : در سال 95 تعداد 15 هزار و 600 نفر سواد آموز در قالب دوره های مختلف تحت پوشش برنامه های سواد آموزی قرار گرفتند .

کد مطلب: ۶۰۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستاندر نشست کارگروه بهبود کیفیت آموزشی سواد آموزی استان با اعلام این خبر گفت : در سال 95 میانیگن پوشش دوره های سواد آموزی استان 92 درصد است و 15 هزار و 600 نفر از سواد آموزان تحت پوشش برنامه های سواد آموزی قرار گرفتند .

وی از رشد 17 درصدی عملکرد سواد آموزی استان نسبت به سال 94 خبر داد و گفت : عملکرد سواد آموزی استان در سال قبل 75 درصد بود که با روند رو به رشد و افزایش میزان پوشش دوره های سواد آموزی این رقم در سال 95 به 92 درصد افزایش رسیده است که عملکرد مطلوبی است .

قربانی به میزان پوشش دوره های سواد آموزی به تفکیک نیز اشاره کرد و گفت : در سال 95 میزان پوشش دوره سواد آموزی 70 درصد ، دوره انتقال 102 درصد و تحیکم نیز 101 درصد است که در مجموعه عملکرد استان 92 درصد است .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به عملکرد شهرستانها و مناطق نیز در پوشش دوره های سواد آموزی اشاره کرد و گفت : در سطح استان آموزش و پرورش نواحی یک و دو و منطقه زیویه در رده های اول تا سوم استانی قرار دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار