معاون ابتدایی بجنورد:

تعطیلات نوروز ،نباید موجب فاصله گرفتن دانش آموزان از مسائل آموزشی شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: نباید تعطیلات نوروز موجب فاصله گرفتن دانش آموزان از مسائل آموزشی شود و این امر نیازمند برنامه ریزی است.

کد مطلب: ۶۰۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خرسان شمالی، محمد فرج زاده در جلسه ی هماهنگی چهارچوب فعالیت های نوروزی كه با حضور كارشناسان و سرگروه های آموزش ابتدایی برگزار شد، اظهار داشت: تعطیلات طولانی مدت همچون عید نوروز موجب فاصله گرفتن دانش آموزان از آموزش های رسمی می شود كه باید این مسئله را مدیریت كرد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با تاكید بر هدفمند كردن فعالیت های یادگیری دانش آموزان در ایام نوروز تصریح كرد: با همكاری معلمین توانمند و خوش ذوق فعالیت های یادگیری برای دانش آموزان ویژه این ایام به تفكیك پایه طراحی و تدوین خواهد شد .

وی یادآورشد: این بسته آموزشی در هفته پایانی اسفند ماه به عنوان فعالیت های علمی و پژوهشی نوروزی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خاطر نشان كرد: البته این مطلب نیز مورد توجه است كه حجم مطالب زیاد نباشد تا دانش آموزان از انجام تكالیف سر خورده شده و رقبتی برای انجام آن نداشته باشند .

همچنین در این جلسه مصوب گردید کارشناسی تکنولوژی ،گروههای آموزشی و پیش دبستانی بجنورد فعالیتهای یادگیری دانش آموزان را به تفکیک پایه در اختیار مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار