مدیرکل آموزش‌ و پرورش قزوین خبر داد:

آغاز ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95

مدیرکل آموزش‌ و پرورش قزوین از آغاز ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95 خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۰۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 گفت: تشکیل ستاد اسکان فرهنگیان در کشور و استان ، به منظور کمک به فعالیت بیشتر گردشگری می باشد.

وی افزود: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95 شروع می‌شود و اسکان نیز از روز 29 اسفند آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: نگاه ما تکریم شخصیت همکاران فرهنگی و کلیه میهمانان است که باید با دقت و ظرافت صورت گیرد.

سالار قاسمی تصریح کرد: عملکرد عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان مورد توجه قرار می گیرد و بازدید از مدارس اسکان در دستور کار قرار دارد، نصب بنر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح شهر به منظور تکریم مسافران و میهمانان و تجهیز بهترین مدارس برای اسکان فرهنگیان و میهمانان از جمله برنامه های ستاد اسکان نوروزی در استان می باشد.

ایشان اضافه کرد: برخورد عوامل با میهمانان اسکان یافته بسیار مهم است و عوامل باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سالار قاسمی با اشاره به رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش، تأکید کرد: فرهنگیان عزیز که رزرو اینترنتی ننموده اند، می توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان ‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی ‌نامه برای اسکان اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: شهر قزوین پیشینه تاریخی خوب و فراوانی دارد، باید در شناساندن این شهر و استان به میهمانان نوروزی سعی و تلاش وافری به عمل آورد، موزه فرهنگی و آموزش، قلعه عقاب منطقه الموت، سراي سعد السلطنه قزوین، سراي عالي قاپو قزوین، موزه مردم شناسی قزوین، بقعه چهار انبياء قزوین، امامزاده حسين-پسر امام رضا(ع) قزوین، بازار سرپوشيده قزوين، موزه چهل ستون قزوین یا عمارت کلاه فرنگی قزوین، خيابان سپه (اولين خیابان ايران) و آب انبارهای شهر قزوین از جمله نقاط گردشگری این استان می باش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار