سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب شد

سرپرست اداره آموزش و پرورش لرستان در حکمی سید منصور شاهرخوندی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد .

کد مطلب: ۶۰۰۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، شاهرخوندی که دکترای جغرافیای طبیعی دارد ،29سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت در مناصبی همچون دبیری ،مدیری و مدرسی مراکز آموزش عالی انجام وظیفه کرده است . وی که از رزمندگان 8سال دفاع مقدس است 2کتاب را به رشته تحریر درآورده و یک عنوان کتاب را هم ترجمه کرده است

در کارنامه علمی شاهرخوندی همچنین 22مقاله علمی پژوهشی وچندین مقاله علمی در سطح جهان اسلام ، 16مقاله بین المللی و داوری یکصد پایان نامه کارشناسی ارشد و عضویت در داوری پایان نامه های دوره دکترا دیده می شود .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه معمولان تغییر و جابه جایی مسئولیت را رویش مدیریتی عنوان کرد و گفت : با این تغییرات نیروهای جدیدی به بدنه مدیریتی تزریق می شوند که می توانند خود را برای خدمت گزاری در عرصه تعلیم و تربیت امتحان کنند .

فرید بهرامی افزود : باید از فرصت های زودگذر مسئولیت استفاده کرد واز تمام ظرفیت ها برای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت بهره برد .

محمودی بخشدار منطقه معمولان هم در سخنانی به خدمات دولت در استان و منطقه اشاره کرد و گفت : در این سالها خدمات بسیار خوبی در عرصه های مختلف صورت گرفته است که از آن جمله می توان به کاهش نرخ تورم ، فعال کردن واحدهای تولیدی و رونق اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد .

ذبیح اله عصمتی رئیس سابق آموزش و پرورش معمولان هم تغییر مدیریتی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دو امدادی تشبیه کرد و گفت : در این مسیر مدیران جای خود را به نیروهای تازه نفس و با انگیزه ای می دهند که در پیشبرد اهداف دولت با سرعت بیشتر و بهتری بتوانند اهداف را پیش ببرند .

سيد منصورشاهرخوندی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان هم هدف خود را کمک به ارتقای کیفیت آموزش و اهداف کلان تعلیم و تربیت برشمرد و گفت : در این مسیر از نیروهای شایسته ،مجرب و با انگیزه برای تحقق اهداف دولت تدبیرو امید استفاده خواهیم کرد .

وي افزود : در سالیان گذشته این افتخار را داشته ام که یا در سنگر علم اندوزی به فراگیری علم و دانش مشغول باشم و یا در مقام معلمی و استادی دانشگاه به تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان مبادرت کنم .

وی عرصه تعلیم و تربیت را مقدس برشمرد و گفت : در این مسیر به لطف و عنایت الهی و مشارکت ؛ همفکری و هم افزایی قاطبه فرهنگیان دل خوش داشته و دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار