اجرای طرح شهید شوشتری در 150 مدرسه محروم استان کردستان

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : طرح شهید شوشتری به منظور محرومیت زدایی، مرمت ، بهسازی و زیبا سازی واحد های آموزشی، پرورشی و ورزشی در 150 مدرسه محروم استان کردستان اجرا می شود .

کد مطلب: ۶۰۰۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کردستان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مسئولین بسیج سازندگی و اعضای ستاد به منظور هماهنگی در خصوص اجرای طرح شهید شوشتری در استان کردستان برگزار شد .

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست گفت: طرح شهید شوشتری با همکاری آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و بسیج سازندگی اجرا می شود و هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات بسیج سازندگی و نوسازی مدارس تامین خواهد شد .

وی با بیان اینکه اجرای طرح شهید شوشتری در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری می باشد؛ از آمادگی آموزش و پرورش جهت این طرح در مدارس استان و رفع موانع موجود خبر داد و گفت: در همین راستا آموزش و پرورش، مناطق مورد نیاز را برای اجرای طرح معرفی خواهد کرد .

قربانی با بیان اینکه در اجرای طرح شهید شوشتری یک میلیارد و 500 میلیون تومان به استان اختصاص یافته است؛ گفت: پس از شناسایی مدارس محروم استان، کار محرومیت زدایی، مرمت، بهسازی و زیبا سازی واحد های آموزشی، پرورشی و ورزشی از فروردین ماه 96 آغاز خواهد شد.

در ادامه این نشست پیرامون نحوه رسیدگی به ناحیه منفصل شهری نایسر و همچنین اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر سنندج نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد در راستای برنامه های طرح شهید شوشتری اقدامات در این دو مکان نیز انجام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار