حمایت قاطع دانش‌آموزان از انتفاضه مردم فلسطین

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : تشابهی بین انقلاب اسلامی ایران با انتفاضه وجود دارد

کد مطلب: ۶۰۰۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،در آیین گرامیداشت و حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که در دبیرستان شهدای فلسطین برگزار شد. دانش‌آموزان حمایت قاطع خود را از انتفاضه مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند .

آیین گرامیداشت و حمایت از انتفاضه ملت مظلوم فلسطین امروز با حضور آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی دبیر فرهنگی ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین و علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان دخترانه دوره اول شهدای فلسطین منطقه 11 تهران برگزار شد .

براساس این گزارش علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اشاره به انتفاضه مردم فلسطین اظهار داشت: تشابهی بین انقلاب اسلامی ایران با انتفاضه وجود دارد .

وی تأکید کرد: قیام سنگ ملت فلسطین مقابل ظلم و ستم استکبار و رژیم نژادپرست اسرائیل قرار گرفته است .

کمرئی با اشاره به حمایت دانش‌آموزان از انتفاضه مردم فلسطین تأکید کرد: این حمایت‌ها تا محو و نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل ادامه خواهد داشت .

آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در این مراسم با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) شهیده راه اسلام و آزادی است و اولین قیام‌گر بعد از پیامبر اکرم(ص) است .

وی با اشاره به حمایت از مردم فلسطین متذکر شد: این حرکت برگرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران نشان داد که برای دستیابی به آرمان‌ها قیام کرده و در صحنه خواهد بود .

آیت‌الله اختری تصریح کرد: شهیدان با گذشت و فداکاری و خون خود درخت انقلاب و آزادی را آبیاری کردند و روح تازه‌ای در کالبد جامعه بی‌تحرک و جوامع خاموش و ساکت دمیدند .

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: حمایت از انقلاب سنگ و انتفاضه فلسطین یکی از اصول بسیار مهم نظام جمهوری اسلامی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار