گشایش نشست کارشناسان پارک ها و فضای سبز کلانشهر های کشور در رشت

نشست کارگروه تخصصی آب ، سازمان پارک ها و فضای سبز کلانشهر های کشور روز سه شنبه در تالار گفت و گوی شهرداری کلانشهر رشت گشایش یافت.

کد مطلب: ۶۰۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازگیلان،دبیر آب کلانشهر های کشور و مدیر آب شهرداری کلانشهر مشهد در رابطه با برگزاری این نشست تخصصی گفت: در این نشست، مدیران و کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری های کلانشهر های تهران، کرج، قم، اصفهان، شیراز، اراک، مشهد، تبریز، ارومیه، کرمان، ایلام، اهواز، بندرعباس، همدان و رشت شرکت دارند.
عبدالله سلطان احمدی در حاشیه برگزاری این نشست تخصصی افزود: انتقال تجربیات و ایجاد راهبرد به منظور بهینه سازی و توسعه فضای سبز، برنامه ریزی و سیاستگذاری های لازم در حوزه آب برای فضای سبز شامل تامین ، توزیع و مصرف آب و استفاده از الگوهای کاشت گیاهان کم نهاده از اهداف برگزاری این نشست است.
وی اظهار کرد: بررسی قانون بهینه سازی مصرف آب ، مصوبه هیات وزیران و ماده 32 قانون توزیع عادلانه آب ، حق آبه و حق نظارت ، استحصال آب باران برای آبیاری فضای سبز از برنامه های نشست کارگروه تخصصی آب سازمان پارک ها و فضای سبز کلانشهر های کشور در رشت است.
سلطان احمدی با بیان برگزاری این نشست برای سومین بار اضافه کرد: 2 نشست قبلی کارگره تخصصی آب سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کلانشهر کشور به ترتیب در مشهد و اصفهان برگزار شده است.
وی در ادامه این گفت و گو فرهنگ سازی در بین مردم به منظور استفاده از آب باران برای آبیاری فضای سبز را مهم دانست و خاطر نشان کرد: در تامین و توزیع آب برنامه های مختلفی داریم که استفاده از تکنولوژی های جدید در این رابطه مد نظر است.
نشست کارگروه تخصصی آب سازمان پارک ها و فضای سبز کلانشهر های کشور تا فردا (چهارشنبه) در رشت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار