قائم مقام سازمان دانش آموزی:

​سازمان دانش آموزی یک بازوی قدرتمند در آموزش و تربیت است

قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی یک بازوی قدرتمند هم در امر آموزش، هم تربیت و هم برای پرورش نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۵۹۹۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ محمود علیگو امروز سه شنبه 3 بهمن در گردهمایی مشترک معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان های دانش آموزی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت:خوشحالم که در این جایگاه توفیق خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران و دانش آموزان این مرز و بوم را پیدا کردم.
وی ضمن تقدیر از تلاش های معاون پیشین پرورشی و فرهنگی وزیر و قائم مقام پیشین سازمان دانش آموزی افزود: از آقای روستایی تشکر می کنم که سازما ن را به خوبی راهبری کرد و امیدوارم بر این اساس بتوانیم فعالیتهای سازمان دانش آموزی را توسعه دهیم.
قائم مقام سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی یک بازوی قدرتمند هم در آموزش و هم در تربیت و هم در امر پرورش نیروی انسانی است و امیدوارم در این مسیر بتوانیم نهایت تلاش خود را به کار ببریم و خدمت کنیم.
گردهمایی مشترک دو روزه ای با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور از امروز سه شنبه 3 اسفند 95 با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل این حوزه، قائم مقام و معاونین سازمان دانش اموزی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار