جانبازان و ایثارگران چراغ راه هستند

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه جامعه ما نیاز به چراغ دارد، گفت: همان طور که شهدا مسیر را هموار و هدف را مشخص می کنند جانبازان و ایثارگران این چراغ را روشن می‌کنند.

کد مطلب: ۵۹۹۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست بصیرتی با بسیجیان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با اشاره به تفسیر آیاتی از سوره هود اظهار کرد: پیامبر (ص) اسوه صبر و استقامت و ایستادگی بود و بنابر تفاسیر دلیل اینکه این آیه پیامبر (ص) را پیر کرد توصیه دیگران به صبر و استقامت و ایستادگی بود.

وی با بیان اینکه ایثارگرها ، رشادت ها و از خود گذشتگی امام راحل ، ملت ایران و رزمندگان اسلام در این ایه تبل ورو تجلی یافته است، عنوان کرد: این آیه تمام زوایای 8 سال دفاع مقدس را در خودش گنجانده است و درسی که ما باید در این شرایط بگیریم این است که این آیه دست مایه اصلی حرکت ما هست و نباید به شرایط کنونی راضی باشیم بلکه باید به سمت کارهای بزرگ‌تر، قوی‌تر و عظیم‌تر حرکت کنیم چراکه خداوند با استقامت‌کنندگان است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید در همه حال صبر و استقامت داشته باشیم، گفت : باید این هنر را داشته باشیم که در محیط خانواده، کار و اجتماع دیگران را در وادی انقلاب، ارزش‌ها و هنجارهای اسلام و انقلاب قرار دهیم و این همان کاری است که رزمندگان در دفاع مقدس انجام دادند و افراد را جذب اسلام و ارزش‌ها کردند و این کار سختی است.

وی با بیان اینکه آنهایی که در راه خدا استقامت می کنند خداوند نیروهای امدادی و غیبی خود را شامل حال آنها خواهد کرد، ابراز داشت: در طول جنگ دفاع مقدس وقتی رزمندگان استقامت کردند خداوند بواسطه توکل انها امدادهای غیبی را فرستاد و موانع و مشکلات و چالش ها از مسیر حرکت برداشته شد.

ابوحمزه اضافه کرد : نتیجه این استقامت و ایستادگی نترسیدن از دشمن و نداشتن حزن و اندوه است.

وی با اشاره به حضور میلیونی افراد در راهپیمایی22 بهمن ماه، عنوان کرد: این افراد با قدرت و قوت شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و درمقابل جهانخواران ایستادند و از ارزش‌‌ها دفاع کردند و این تفسیر همین آیه است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از سال 59 تا 61 جنگ با صدام و از سال 61 تا 67 جنگ با کل استکبار جهانی بود، اظهار داشت : استکبار جهانی تمام امکانات خود را برای کمک به صدام و نابودی جمهوری اسلامی آورد اما نتوانستد کاری از پیش ببرند.

وی با بیان اینکه امام و مردم هیچ‌گاه از استکبار ترسی نداشتند و همواره در مقابل ان ایستادگی کردند، گفت: این آیه گواه این مطلب است چراکه وقتی انسان به خدا توکل می‌کند هیچ کس نمی تواند او را از مسیر خارج کند و علاوه بر بهشت اخروی برای ملت بهشت دنیایی عزت، افتخار و محبوبیت و مقبولیت را به ارمغان آورد.

سردار ابوحمزه با اشاره به 5 سال جنگ در جبهه های مقاومت، به پرورش 250 هزار نفر جوان بسیجی در سوریه، عراق و یمن اشاره کرد و بیان داشت : سردار سلگی که تبلور و تجلی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است برگرفته از این روحیه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار