نمایشگاه تولیدات کانون های فرهنگی هنری در اردوگاه شهید باهنر

همزمان با گردهمایی مشترک معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور در تهران، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی دانش آموزان کانون های فرهنگی هنری برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ تولیدات اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان های تهران امروز سه شنبه 3 بهمن همزمان با گردهمایی مشترک معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان های دانش آموزی سراسر کشور در سالن پامچال اردوگاه شهید باهنر تهران برپا شده است.

این محصولات به صورت انبوه تولید شده و به صورت نمایشگاهی و فروشگاهی عرضه می شود. این آثار محصول اعضای کانون های فرهنگی هنری شهرستان های استان تهران است.

مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیران کل این معاونت و معاونان پرورشی و مدیران سازمان دانش آموزی از این نمایشگاه بازدید کردند.

گردهمایی مشترک دو روزه ای با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور از امروز سه شنبه 3 اسفند 95 با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل این حوزه، قائم مقام و معاونین سازمان دانش اموزی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار