سخنگوی رزمایش خبر داد

اجرای موفقیت آمیز دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 از انجام موفقیت آمیز مرحله دوم رزمایش با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، همزمان با برگزاری رزمایش امنیتی دفاعی پیامبر اعظم (ص) 11 نیروی زمینی سپاه در کویر مرکزی و شرق کشور سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و سخنگوی رزمایش در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 پرداخت.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه در روز دوم رزمایش شاهد شلیک سامانه‌های دوش پرتاب "میثاق" و توپخانه پیشرفته دقیق زن پدافند هوایی بودیم گفت: همچنین عملیات رهایی گروگان و رزمایش دفاع از کوی و برزن شهرستان تایباد با حضور یگانهای لشکر 5 نصر و گردانهای بسیج مردمی امام حسین (ع) و بیت المقدس با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده به انجام رسید.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم 11 افتتاح بیمارستان صحرایی "شهید نورعلی شوشتری" در بخش "کاریز" شهرستان مرزی تایباد را از اقدامات دیگر صورت گرفته در دومین روز رزمایش عنوان و تصریح کرد: در این بیمارستان صحرایی انواع خدمات فوق تخصصی و تخصصی پزشکی به مدت یک هفته به مردم محروم این منطقه مرزی ارائه خواهد شد.

پور جمشیدیان در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدای بخش کاریز و ائمه جماعات و امام جمعه اهل سنت این بخش از اقدامات جنبی دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار