عجیب اما واقعی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران/

محرومیت گذرانده شده تجدید نظر می شود!

سید جلال حسینی و سید مهدی رحمتی محروم شده اند؛ کاپیتان پرسپولیس محرومیتش تمام شده و حالا پس از پایان محرومیت قرار است حکمش مورد تجدید نظر واقع شود.

کد مطلب: ۵۹۹۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ پایان دربی 84 تهران دارای حواشی تلخ و صحنه هایی از درگیری کاپیتان های دو تیم بود؛ حوادثی که در سریع ترین زمان کمیته انضباطی را وادار به واکنش کرد. سید مهدی رحمتی 3+1 جلسه از همراهی استقلال و 5 میلیون تومان محروم شد. سید جلال حسینی هم با یک جلسه محرومیت و 5 میلیون تومان جریمه روبرو شد.

پس از اعلام رای کمیته انضباطی، هر دو باشگاه به احکام صادر شده درباره کاپیتان هایشان واکنش نشان دادند و اعتراض خود را ارائه کردند.

حالا در شرایطی که 8 روز از صدور حکم می گذرد رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای با سایت فدراسیون فوتبال از بررسی تجدید نظر خواهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و صدور رای سخن گفته است. اظهار نظری که جای بحث و سوال ویژه ای از مقام اول قضایی فدراسیون فوتبال را درباره محرومیت سید جلال حسینی دارد.

سوال اینجاست که سید جلال حسینی در دیدار با سپاهان محرومیت یک جلسه ای خود را سپری کرده است و اصولا بررسی تجدید نظرخواهی او تاثیری در گذشته این بازیکن ندارد. از طرف دیگر براساس ماده 48 همین آئین نامه جریمه های نقدی بیش از 5 میلیون تومان شامل تجدید نظر می شوند و اصولا جریمه های 5 میلیون و 5 میلیون به پایین قابل تجدید نظرخواهی نیستند.

حالا اینکه در این میان قرار است چه چیزی درباره سید جلال حسینی تجدید نظر شود جای سوال ویژه ای دارد که شاید رئیس کمیته انضباطی بتواند پاسخگوی آن باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار