با هدف بررسی مسائل آموزشی:

بازدید های مدارس قشم با جدیت دنبال می شود

مدیرآموزش وپرورش قشم گفت: با هدف بررسی و پیگیری مسائل آموزشی و پروررشی، بازدید از تمامی مدارس قشم با جدیت دنبال می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پاناهرمزگان، بهرام پوراشرف بازدید مدارس را امری ضروری در راستای بررسی دقیق امورات آموزشی و پرورش مدارس خواند و اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه سال جاری بیش از 20 آموزشگاه شهری و روستایی در شاخص های مختلف آموزشی، پرورشی، مالی و تجهیزاتی مورد بازدید قرار گرفته است.

وی افزود: در این بازدید ها که از مدارس ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان ها صورت گرفته، نحوه عملکرد مدارس، توانمندی ها و کاستی های احتمالی آنها بعد از گذشت شش ماه از سال تحصیلی، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پوراشرف نزدیکی مدارس و حوزه ستادی مدیریت آموزش وپرورش را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: خروجی و ماحصل آموزش وپرورش در مدارس است و باید زمینه حضور مستمر کارشناسان در مدارس جهت پیگیری طرح های مختلف آموزشی وپرورشیرا فراهم آورد.

مدیرآموزش وپرورش قشم یادآور شد: آموزش وپرورش این جزیره بیش از 145 آموزشگاه دولتی و غیر دولتی با جمعتی بالغ بر 21 هزار دانش آموز در شهر و روستا را تحت پوشش دارد ونگاه عدالت محورانه به تمامی مدارس باعث شده است که بازدید ها از دورترین نقاط جزیره آغاز شود و در راستای کاهش مسائل موجود، اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار