مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بوشهر:

مدارس از آغاز تعطیلات نوروز96 پذیرای مهمانان نوروزی هستند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز زمان ثبت نام و پذیرش مسافران نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

عباسعلی باقري در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان بوشهر افزود: مدرسه جای اسکان نیست اما از آنجایی که امکانات کشور برای پذیرش انبوه مسافران نوروزی در استان‌ها کم است و اگر مدارس نباشند استان‌ها پاسخگوی مهمانان نووزی نخواهند بود لذا مدارس برای پذیرای مهمانان نوروزی به بهترین شکل مجهز گشته اند.

وی با اشاره بر اهمیت سهولت اسکان مهمانان نوروزی ادامه داد : دراین راستا کارگروه تخصصی اسکان در مرکز و استان‌ها تشکیل و بخشنامه و شیوه‌نامه اسکان موقت نوروز 96 به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و دفاتر ستادی مرتبط با نگاه روان‌سازی و تفویض اختیار ابلاغ شد .

باقری درباره اقدامات انجام شده برای اسکان موقت فرهنگیان در ایام نوروز اظهار کرد: طراحی لوگوی خاص و هماهنگ اسکان موقت فرهنگیان به منظور استفاده در مبادی ورودی و سطح شهرها،پیش بینی اهداء بسته‌های فرهنگی در پایگاه‌های استانی، برگزاری جلسات توجیهی برای عوامل اجرایی و سرایداران و بهره‌گیری از سامانه متمرکز اسکان جهت پذیرش مهمانان از جمله اقدامات انجام شده برای سهولت اسکان مهمانان نوروزی است .

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت تکریم مسافران در ستادهای پذیرش و مدارس اظهار داشت: استفاده از سامانه‌ پیام کوتاه، تعامل با سایر نهادها به منظور تقویت طرح اسکان، استفاده مجریان طرح از لباس متحدالشکل و پیش بینی استفاده از دستگاه کارت‌خوان و سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌های اسکان از تمهیداتی است که در ستادهای اسکان در نظر گرفته شده اند.

شایان ذکر است مسافران نوروزی می توانند از پنجم اسفند ماه و به مدت 20 روز از طریق سامانه www.eskan.medu.ir نسبت به ثبت نام مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار