سمینار بین المللی "تئاتر و ظرفیت های بخش غیر دولتی"؛

مقالات 21 پژهشگر ایرانی به سمینار بین المللی راه یافت

سمینار بین المللی "تئاتر و ظرفیت های بخش غیر دولتی" در حالی از 15 اسفند ماه کار خود را در تهران آغاز می کند که 21 پژوهشگر ایرانی با ارائه 16 مقاله پژوهشی در آن حضور دارند.

کد مطلب: ۵۹۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، در بخش ایرانی سمینار بین المللی "تئاتر و ظرفیت بخش غیر دولتی " 16 مقاله از پژوهشگران شناخته شده کشور ارائه می شود.
با اعلام هیات علمی سمینار ، از ایران رحمت امینی و مرضیه کریمیان کالکی با مقاله "تاثیرسالن های خصوصی درگسترش و رشد تئاتر در شهر تهران" ، بهزادقادری با مقاله "تئاتر یا فضای تئاتری؛ دولتی یا غیردولتی؟" ، اردشیرصالحپور با مقاله "تمرکزگرایی و استبداد، دوعامل بازدارنده تئاترخصوصی در ایران"، رضا کوچکزاده با مقاله "بررسی بازدارنده های خصوصی شدن تئاتر در ایران" در این سمینار حضور خواهند داشت.
فرزادمعافی مقاله "تاثیر موج سوم علمی دردانشگاه های غیردولتی برتئاتر دولتی" ،پرستو محبی مقاله "به کارگیری ظرفیت های علمی وعملی تئاتردانشجویی در بدنه تئاتر غیردولتی"، شیوا مسعودی مقاله "نقش دراماتورژ در هویت بخشی به تئاترهای خصوصی(غیردولتی)" و غزاله رشیدی مقاله "شناسایی مولفه های سرمایه گذاری در بین اعضای گروه های تئاتر به منظور ارایه راه حل" را ارائه می کنند.
عطاالله کوپال مقاله ای تحت عنوان " کیفیت تعامل دولت با توسعه" ، یوسف باپیری واشکان خیل نژاد مقاله ای با عنوان "بررسی رابطه نهاد دولت با تئاتر در ایران- پس ازخصوصی سازی دولتی با تکیه برتولیدات تئاترهای بخش غیردولتی در دولت یازدهم" ، زهراخوشبویی، محمدعلی ابوترابی وحسن جودکی مقاله ای با عنوان "مداخله ی دولت درتئاتر ایران: قاعده دربرابر صلاحدید" را ارائه می کنند.
لاله تقیان در این سمینار بین المللی مقاله ای با عنوان "رابطه ی تئاترخصوصی وبخش دولتی" ، فراز فلاح نژاد مقاله ای با عنوان "نقش روابط عمومی در فرایند خصوصی سازی تئاتر ایران"، ولی الله شالی مقاله ای با عنوان "ضرورت های تئاترغیردولتی در ایران براساس گفتمان های مدنی"، مریم دادخواه و کیمیا خطیب زاده مقاله ای با عنوان "رشد کمی و کیفی اجراها در سالن های پایتخت با تمرکز بر تالار ایرانشهر" و علی قلیپور مقاله ای با عنوان "سیاستگذاری فرهنگی، دولت و مساله ی تئاترعامه پسند و جاذبه های آن" را ارائه خواهند کرد.
سمینار بین المللی "تئاتر و ظرفیت های بخش غیر دولتی " از 15 تا 17 اسفند ماه 1395 با ارائه 30 مقاله و برپایی 8 میزگرد در مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار