مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد

تشییع پنج شهید بی نشان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری مراسم تشییع و پنج شهید بی نشان(گمنام) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و خاکسپاری در سه نقطه استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، احمد حسینی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: حضرت امام(ره) در وصف شهدای گمنام(بی نشان) فرمودند: "سلام بر پاره های تن این ملت که مونس و همدمی جز نسيم صحرا و مادرشان حضرت زهرا (س) ندارند".

وی با بیان اینکه در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) استان قم معطر به شمیم روحنواز پیکرهای مطهر پنج شهید بی نشان و گمنام دفاع مقدس خواهد بود، افزود: تاکنون دهها سازمان، نهاد، دانشگاه، مرکز علمی پژوهشی و ... درخواست هایی برای خاکسپاری شهدای بی نشان در مراکز خود داشته اند و در حال حاضر بر اساس بازدیدهای صورت گرفته و تطبیق ضوابط و مقررات، منطقه پردیسان میزبان یک شهید، شهر جعفریه میزبان دو شهید و دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز میزبان دو شهید بی نشان دفاع مقدس خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم یادآور شد: طی ماه های اخیر، جلسات متعددی با مسئولان سه نقطه مذکور برگزار شده و ضمن اعطای حکم مسئولیت هیئت امنای حرم شهدای بی نشان به شهردار پردیسان، بخشدار جعفریه و رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س)، نسبت به اجرای مراسم تشییع و خاکسپاری در موعد مقرر، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای بی نشان که از شهدای بزرگوار تفحص شده در مناطق عملیاتی جنوب می باشند، روز پنجشنبه 12 اسفند در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) انجام می شود و جزئیات مراسم نیز پس از تشکیل جلسه ستاد برگزاری مراسم تشییع در استان، اعلام خواهد شد.

در حال حاضر مزار 58 شهید بی نشان در 26 یادمان در سطح استان قم زیارتگاه عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار