لاریجانی:

رژیم صهیونیستی به دنبال رخنه در کشورهای منطقه است

رئیس مجلس شورای اسلامی بر این موضوع که بی‌تردید مردم فلسطین سرآمد مظلومیت هستند و باید مورد حمایت جدی واقع شوند، تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۹۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، علی لاریجانی در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که با حضور رهبر معظم انقلاب در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است گفت: می‌دانید که در اصول مختلف قانون اساسی اعم از اصول 3، 11، 14، 152و 154 بر دو موضوع جدی تاکید شده است که یکی تلاش در جهت وحدت ملل اسلامی در همه ابعاد و حمایت بی دریغ از مستضعفان و دفاع از مبارزه حق طلبانه آنان است.

وی افزود: موضوع دیگر این است که بی تردید مردم فلسطین سرآمد مظلومیت هستند که باید مورد حمایت جدی واقع شوند و رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در خطابات خود مکررا و در وصیتنامه سیاسی موکدا همگان را به حمایت بی دریغ از ملت فلسطین و مبارزه شجاعانه با استکبار و غده سرطانی صهیونیست سفارش کرده‌اند و مجلس شورای اسلامی در جهت اهداف مختلفی که داشت، قانونی را جهت حمایت از فلسطین تصویب کرد که تشکیل این اجلاس از ثمرات آن است.

لاریجانی ادامه داد: اینک در شرایطی قرار داریم که ملت فلسطین در مظلومیت مضاعف قرار گرفته است و از طرفی رژیم صهیونیستی فشارهای خود را بر آنها روا می‌دارد که با تصویب کنیسه، شهرک‌سازی‌هایی را در کرانه باختری و قدس افزایش داده است و با گستاخی و مساعدت به گروه‌های تروریستی آن را اعلام می‌کند تا کشورهای اسلامی را دچار فرسایش درونی کند و با انگیزه موزیانه به دنبال رخنه در کشورهای منطقه است تا آنان جای دشمن اصلی را با دشمن فرضی بدل کنند.

رئیس مجلس در پایان گفت: این همایش در چنین وضعیت حساسی ماموریت سنگینی را در بازآفرینی دفاع مسلمانان در حمایت از ملت فلسطین به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار