سرپرست اورژانس کشور به پانا خبر داد؛

تمهیدات اورژانس برای اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین

سرپرست اورژانس کشور تمهیدات این مرکز را برای برگزاری اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین تشریح کرد و گفت: پایگاه های اورژانس اطراف سالن اجلاس در آماده باش قرار دارند.

کد مطلب: ۵۹۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این خبر اظهارداشت: در حال حاضر تعداد 10 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی مستقر شده است.

سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین سه تن از متخصصان طب اورژانس در اتوبوس آمبولانس و درمانگاه جنب سالن اجلاس مستقر هستند.

وی همچنین از آماده باش بیمارستان های مدرس، طالقانی، شهدای تجریش، خاتم الانبیا، بقیه اله برای پذیرش و درمان مصدومین و بیماران مراسم خبر داد و گفت: علاوه بر این برای هر یک از اتوبوس آمبولانس ها پزشک عمومی و پرستار زن و مرد تأمین شده است.

کولیوند با بیان اینکه طی برگزاری مراسم اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین نماینده اورژانس تهران در محل برگزاری مراسم حضور دارند، گفت: پوشش هتل های محل اقامت میهمانان با اورژانس تهران است که هماهنگی استقرار تیم وامبولانس انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی ها با اداره کل سلامت مجلس شورای اسلامی، معاونت بهداری سپاه ولی امر، معاونت بهداری سپاه انصار صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار