حمیدرضا کفاش:

تربیت همراه با عقلانیت را در مدارس پیاده کنیم

معاون سابق پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدوارم بتوانیم موضوع تربیت همراه با عقلانیت را در مدارس پیاده کنیم تا منجر به تربیت انسان جامع و کامل شود.

کد مطلب: ۵۹۹۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا کفاش معاون سابق پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور که امروز سه شنبه 3 اسفند ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار داشت: جا دارد در آستانه سالروز امورتربیتی از شهدای گرانقدر امورتربیتی یاد کنیم و برای دولت تدبیر و امید آرزوی توفیق داشته باشیم.
وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش نهادی مقدس است. شما معاونین پرورشی توفیق بزرگی به دست آورده اید که در این حوزه خدمت می کنید.
کفاش گفت: باید به پیشکسوتان احترام بگذاریم تا در آینده نیز به ما احترام گذاشته شود زیرا پیشکسوتان سرمایه های اجتماعی هستند و تجارب گرانبهایی دارند.
معاون سابق پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در آموزش و پرورش تاکید زیادی روی نیروی انسانی است و باید در توسعه و تقویت آن تلاش کنیم.
وی گفت: امیدوارم بتوانیم موضوع تربیت همراه با عقلانیت را در مدارس پیاده کنیم تا منجر به تربیت انسان جامع و کامل شود.
گردهمایی مشترک دو روزه ای با حضور معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران سازمان دانش آموزی سراسر کشور از امروز سه شنبه 3 اسفند 95 با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل این حوزه، قائم مقام و معاونین سازمان دانش اموزی کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار