رییس شورای آموزش و پرورش دلیجان تاکید کرد:

استفاده از تمام ظرفیت مدارس طرح اسکان نوروزی در دلیجان

رییس شورای آموزش و پرورش دلیجان گفت: باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در شهرستان خصوصا مدارس طرح اسکان برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی استفاده کرد.

کد مطلب: ۵۹۹۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، محمد کردی در دویست و بیستمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در خصوص اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس دستور کار اول جلسه سخنانی مطرح کرد.

وی ادامه داد: شهرستان دلیجان در بخش های گردشگری مذهبی، چشم اندازهای طبیعی، جاذبه های تاریخی و مردمانی مهمان نواز یکی از مناطق مهم گردشگر پذیر کشور است.

رییس شورای آموزش و پرورش دلیجان اظهار داشت: در ایام نوروز گردشگران زیادی به این شهرستان سفر می کنند باید از این ظرفیت بسیار خوب برای معرفی این جاذبه ها استفاده کرد.

کردی در خصوص دستور کار فعالیت های حوزه معاونت آموزشی بیان کرد: شهرستان دلیجان فرصت های خوب علمی و آموزشی را داراست اما رتبه های شهرستان در استان و کشور تاحدودی پایین است باید با تلاش و برنامه ریزی مناسب این رتبه ها بهتر و مشکلات مرتفع شود.

وی چالش اصلی در تعلیم و تربیت را کاربردی نبودن دروس دانست و ابراز داشت: با بالا بردن سطح کمی و کیفی فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانش‌آموزان می‌توان انگیزه لازم برای پژوهش را در مدارس و در بین دانش آموزان ایجاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار