تقدیر از خیرین مدرسه ساز شهرستان گناوه

دومین همایش تجلیل و تقدیر از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز شهرستان گناوه با حضور مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان بوشهر

کد مطلب: ۵۹۹۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گناوه ، دومین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان گناوه با حضور مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان بوشهر ، مدیر کل محترم اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر ، رئیس مجمع خیرین استان بوشهر ، فرماندار شهرستان گناوه و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان گناوه ، مدیران مدارس و نیز خیرین نیک اندیش در گناوه برگزار گردید .

اسکندر احمدی رئیس آموزش و پرورش گناوه ، ضمن خوش آمدگویی به حضار و مسئولین به شرحی کوتاه از مدارس و بناهای ساخته شده توسط خیرین نیک اندیش جهت آموزش و پرورش شهرستان گناوه پرداخت و یادی از مرحوم کریمی به عنوان خیر نیک اندیش مدرسه ساز نمود . در ادامه امام جمعه محترم موقت شهرستان و همچنین پاکنژاد فرماندار به تجلیل از مقام خیر و کار شایسته و عامه پسند آنها تاکید نمودند .

ناصر کرمی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان به بیان سخنرانی پرداخته و اذعان نمودند شهرستان گناوه یکی از شهرهایی است که خیرین در امر مدرسه سازی و ساخت بناهای آموزشی کمک شایانی به آموزش و پرورش کرده اند .

ایشان ضمن تجلیل از خانواده مرحوم حاج امیر کریمی به عنوان یک خیر نیک اندیش که تعداد 14 مدرسه را در شهرستان ساخته و اهدا نمودند یاد ایشان را گرامی داشتند .

مراسم با اهدا شاخه گل و لوح یادبود و تقدیر به خیرین پایان یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار