خیرین در شهرستان گناوه 21 مدرسه ساختند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان گناوه از ساخت 21 مدرسه توسط خیرین خبر داد .

کد مطلب: ۵۹۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛ مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهرگفت: تجلیل از خیران، تجلیل از یک شخص نیست بلکه تجلیل و قدردانی از یک مفهوم ارزشمند خیر اندیشی، بزرگ منشی و وارد شدن به این عرصه نیازمند سعادت است.

ناصر کرمی افزود: همه کارهای خیران ارزشمند است اما مدرسه سازی به دلیل افزایش دانش فرزندان این آب و خاک از یک جایگاه و ارزش بیشتری برخوردار است.

وی اظهارکرد: به همت خیران نیک اندیش،شهرستان گناوه در زمینه ساخت و ساز مدرسه در شرف بی نیازی است و می طلبد که این افراد در مدرسه یاری نیز مشارکت گسترده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه آموزشی شهرستان گناوه شایسته مردم این منطقه نیست، عنوان کرد: این شهرستان همانگونه که در زمینه شاخص های اقتصاد و تجارت در وضعیت خوبی قرار دارد باید در زمینه شاخص های علمی و المپیادها نیز جایگاه مناسبی داشته باشد.

مدیر آموزش وپرورش گناوه نیز گفت: خیرین نیک اندیش این شهرستان در توسعه فضاهای آموزشی گام های موثری برداشته و تاکنون 21 مدرسه در سطح این منطقه احداث کردند.

اسکندر احمدی افزود: اهدای 43قطعه زمین به آموزش و پرورش از دیگر حرکت های خداپسندانه خیران این شهرستان است.

وی تصریح کرد: با همت خیران مدرسه ساز شهرستان گناوه در بیشتر مناطق این شهرستان فضاهای آموزشی احداث شده است.

احمدی اظهارکرد: در سال تحصیلی جاری نیز دو مدرسه از سوی خیران در شهرستان گناوه احداث، 2 پروژه آموزشی در حال ساخت و عملیات اجرایی دو پروژه دیگر به زودی آغاز می شود.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: علاوه براین خیران به یک هزار و 500 دانش آموز نیازمند در زمینه تامین پوشاک، نوشت افزار و وسایل موردنیاز تحصیلی و سه میلیارد ریال نیز به مدرسه های این شهرستان کمک مالی کردند.

وی با تسلیت درگذشت خیر نیک‌اندیش و نیک نام 'حاج امیر کریمی' از این شهرستان افزود: این خیر بزرگوار 23 مدرسه و سه بیمارستان در استان های بوشهر و فارس ساخته است.

امام جمعه موقت گناوه نیز گفت: خیران مدرسه ساز و مدرسه یار قدم در راه پیامبر و انبیای الهی گذاشته اند و شایسته تجلیل و تقدیر هستند.

حجت الاسلام مصطفی آشناگر افزود: یکی از کارهای عام المنفعه، توجه به علم و دانش است که خیران این شهرستان دراین زمینه پیشقدم و زبانزد عام و خاص هستند.

وی بر لزوم توجه به امکانات به روز و نیروی انسانی در آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: مدرسه ای که از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار باشد اما دانش آموزان و دبیران آن مشکل و دغدغه مالی داشته باشند در عرصه علم آموزی به نتیجه مطلوبی نمی رسند.

گفتنی است در این آیین از 77 نیک اندیش مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان گناوه که تعدادی از آنان به رحمت ایزدی پیوستند، باحضور مسئولان استانی تقدیر و تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار