حمایت از پرندگان در سرمای جلگه رخ

دانش آموزان پیشتاز جلگه رخ با پاشیدن دانه و نان خشک در طبیعت پوشیده از برف جان پرندگان را نجات دادند.

کد مطلب: ۵۹۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا خراسان رضوی در پی بارش سنگین برف در منطقه جلگه رخ 45 دانش آموزپیشتاز جلگه رخ به همراه مربیان، دبیران و مسئولان اداری با حضور در طبیعت پوشیده از برف برای پرندگان دانه پاشی کردند. این دانش آموزان در اولین روز پس از تعطیلات بعد از بارش برف برای نجات پرندگان عازم طبیعت شدند.

حسین خوش قلب کارشناس تشکیلات دانش آموزی جلگه رخ در حاشیه این مراسم گفت: جلگه رخ یک منطقه سرد و کوهستانی است که به لطف خدا امسال شاهد بارش برف خوب و سنگینی در این منطقه بودیم . به پیشنهاد دانش آموزان تشکیلاتی هنرستان های شهید احمدی و شهدای نسر در یک برنامه ازپیش تعیین نشده با تهیه مقدار 5 کیلو گندم و نان خشک در طبیعت حاضر شدیم و برای پرندگانی که در این طبعیت پوشیده از برف گرسنه مانده اند دانه پاشی کردیم. خوش قلب همچنین افزود با دانش آموزان تشکیلاتی قرار گذاشتیم تا به محض بارش برف سنگین در منطقه گروه های دانش آموزی برنامه های حمایتی از پرندگان و حیوانات را برنامه ریزی و اجرا نمایند.

قبل از شروع این مراسم، دانش آموزان در یک کارگاه در طبیعت، نسبت به مسائل محیط زیستی و زندگی مسالمت آمیز با حیوانات و طبیعت توجیه شدند. همچنین در پایان این مراسم دانش آموزان با اجرای چند مسابقه در برف از هوای زمستانی و برف لذت بردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار