بررسی ترس های قبل از ازدواج در برنامه "محله من و ما"

برنامه "محله من و ما" شبکه جوان سه شنبه 3 اسفند با موضوع هفتگی ترس های قبل از ازدواج و موضوع اختصاصی ترس از تغییر مسئولیت (ترس از تعهد) به روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۵۹۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ ترس از هر نوع تغییر بدون آمادگی و آگاهی نسبت به شرایط جدید کاملاً عقلانی است و خصوصا اگراین تغییر شروع زندگی مشترک باشد. اما زمانی که مهارتهای لازم برای درک موقعیت و قبول مسئولیت رو کسب کنیم، ازدواج و مسئولیتش به یک نقطه عطف و چالش مثبت تبدیل می شود. چالشی که ترس برانگیز نیست و ذوق زندگی رو برای ما زنده می کند. با توجه به این موضوع، برنامه "محله من و ما" با ابوالفضل شعبان پور کارشناس برنامه و مخاطبانش در خصوص این مهارتها گفت و گو می کند.
این برنامه با نگاه اجتماعی به مشکلات ازدواج و زندگی مشترک جوانان در فضای فانتزی با تعاریف مشخص و راهنمایی گوینده، شونده را وارد بخش های محله رادیویی می کند و در هر بخش با آیتمهای مختلفی مثل کانتر محل، تالار ستاره، قُمری های شبکه جوان و ... مشکلات اجتماعی جوانان را مطرح می کند.
گفتنی است برنامه "محله من و ما" کاری از گروه جوان و جامعه شبکه جوان است که از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی علی نوبخت و گویندگی صدیقه مرادی از ساعت 20 پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار