رقابت انتخاباتی از فیلم اخراجی های 3 در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران، در برنامه سکانس حماسه، سکانس هایی از فیلم انتخاباتی «اخراجی های 3» را به کارگردانی مسعود ده‌نمکی پخش می کند.

کد مطلب: ۵۹۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ روزهای منتهی به انتخابات فضای شهر و رسانه ها رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد، برنامه سکانس حماسه هم امروز روایت فیلم اخراجی های 3 که حال و هوای انتخاباتی دارد را برگزیده است.
20 سال از پایان جنگ ایران و عراق گذشته است. حالا دیگر دسته اخراجی ها درگیر زندگی شخصی خودشان هستند و بعضی از آنها هم وارد دنیای سیاست شده اند و قصد دارند تا رئیس جمهور بعدی کشور باشند. در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات کاندیداها به اوج خود رسیده است و هرکدام سعی دارند با تبلیغات خود و البته تخریب چهره کاندید دیگر به هر قیمتی که شده به هدف خود برسند و...
در بخش آغازین برنامه توضیحات مختصری درباره فیلم، برنامه سازان و عوامل داده می شود و در ادامه سکانس های نوستالژیک فیلم پخش خواهد شد.
علاوه بر این، در سکانس حماسه همچنین به موسیقی و آهنگ این فیلم توجه و درباره سازندگان اثر و تاثیرگذاری آن اطلاع رسانی می شود.
اگر به بررسی و نقد فیلم ها علاقه مند هستید، می توانید امروز از ساعت 12 و 40 دقیقه در برنامه «سکانس حماسه» نقد و بررسی- فیلم اخراجی های 3 را بشنوید.
این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهری است که روزهای سه شنبه از رادیو تهران پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار