چند ترفند کاربردی برای روشن شدن سریع چراغ‌قوه گوشی هوشمند

برای روشن کردن چراغ قوه گوشی هوشمند راه ها و ترفند های زیادی وجود دارند که با کمک آن‌ها شما می توانید با سرعت بیشتر چراغ قوه گوشی خود را روشن کنید.

کد مطلب: ۵۹۹۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شاید این اتفاق برای شما نیز افتاده باشد که در یک محیط بسیار تاریک نیاز داشته اید تا چراغ‌قوه گوشی هوشمند خود را به سرعت روشن کنید، ولی هنگامی که دستگاه خود را روشن می کنید، با صفحه نمایش قفل متوجه می شوید که ابتدا باید آن را باز کنید و سپس از منو های دسترسی چراغ قوه خود را روشن کنید. در برخی از گوشی های هوشمند بدون باز کردن قفل صفحه نمایش نیز می توان چراغ قوه دستگاه را روشن کرد، ولی باز هم ترفند های ساده تری برای روشن کردن چراغ قوه گوشی هوشمند شما وجود دارد.

گاهی اوقات نصب کردن یک اپلیکیشن مربوط به چراغ قوه بر روی گوشی اندروید باعث می شود تا شما با سرعت بیشتر و راحت تر چراغ قوه خود را روشن کنید.

ترفند ۱: دکمه روشن خاموش دستگاه را بفشارید

یکی از آسان ترین و راحت ترین کارها برای روشن کردن چراغ قوه گوشی اندرویدی شما فشردن دکمه خاموش روشن بر روی گوشی هوشمند است. شما با استفاده از اپلیکیشن Power Button Flashlight/Torch می توانید از این قابلیت بهره‌مند شوید. در این اپلیکیشن در قسمت تنظیمات به راحتی می توانید چراغ‌قوه را جوری تنظیم کنید که با فشردن دکمه خاموش و روشن گوشی هوشمند، چراغ قوه روشن شود.

ترفند ۲: استفاده از دکمه های تنظیم صدا برای روشن کردن چراغ قوه

اگر با دکمه خاموش و روشن راحت نیستید و دوست ندارید که با فشردن دکمه خاموش و روشن دستگاه چراغ قوه شما روشن شود می توانید از دکمه های تنظیم صدا برای انجام این کار استفاده کنید. با استفاده از اپلیکیشن Torchie به راحتی می توانید گوشی خود را جوری تنظیم کنید که با فشردن دکمه های تنظیم صدا چراغ قوه شما روشن و خاموش شود.

ترفند ۳: گوشی هوشمند خود را تکان دهید

اگر کمی با فشردن دکمه های گوشی خود مشکل دارید و حتی برای روشن کردن چراغ قوه گوشی هوشمند دوست ندارید که هیچ دکمه ای را بفشارید می توانید با استفاده از اپلیکیشن Shake Flashlight تنها با تکان دادن گوشی هوشمند خود؛ چراغ قوه خود را روشن کنید.

این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده است و شما در هر حالت می توانید با تکان دادن گوشی هوشمند خود چراغ قوه خود را روشن کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که این اپلیکیشن در قسمتی میزان حساسیت دستگاه را مشخص می کند و شما می توانید حساسیت گوشی هوشمند در برابر تکان را تنظیم کنید تا با هر حرکت کوچکی چراغ قوه شما روشن نشود.

ترفند ۴: از ویجت ها استفاده کنید

راه‌های ذکر شده از سریع ترین راه ها برای روشن و خاموش کردن چراغ قوه گوشی هوشمند بود ولی در این روش ها ممکن است باتری دستگاه شما خیلی سریع تمام شود، اگر بخواهیم که از این ریسک صرف نظر کنیم می توانیم راه های سریع دیگری را جایگزین روش های ذکر شده کنیم. یکی از این راه ها استفاده از اپلیکیشن Flashlight Widget است. با استفاده از این اپلیکیشن شما به راحتی با قرار دادن یک ویجت بر روی صفحه گوشی هوشمند خود می توانید در هر شرایطی تنها با لمس کردن آن، چراغ قوه خود را روشن و خاموش کنید.

این اپلیکیشن بسیار کاربردی است و ممکن است همه کاربران اندروید به این اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود نیاز داشته باشند. همان طور که در تصویر پایین نیز مشاهده می کنید استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و تنها با اضافه کردن ویجت این اپلیکیشن بر روی صفحه نمایش خود می توانید از این قابلیت و روشن شدن سریع چراغ قوه بهره‌مند شوید.

ترفند ۵: تاریکی چراغ قوه دستگاه شما را فعال می کند

تقریباً همه ما در محیط های تاریک از چراغ قوه دستگاه خود استفاده می کنیم، پس چه چیزی از این بهتر که تاریکی چراغ قوه دستگاه ما را روشن کند. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن Ambient LED Flashlight در محیط های تاریک به صورت خودکار از چراغ قوه بهره‌مند شوید. روش کار این اپلیکیشن به این صورت است که هنگامی که شما وارد محیط اپلیکیشن می شوید در قسمت بالای دستگاه شما نوشته سنسور به نمایش در می آید و اگر در همین حالت در محیط تاریکی قرار بگیرید، چراغ قوه شما روشن می شود و اگر باز به محیط روشن باز گردید چراغ قوه شما خاموش می شود.

ترفند ۶: استفاده از تنظیمات سریع

برخی از گوشی های هوشمند دارای منوی دسترسی سریع هستند و در منو دسترسی سریع آن ها به راحتی می توان بدون باز کردن قفل صفحه نمایش چراغ قوه را خاموش و روشن کرد؛ اما در این میان برخی از گوشی های هوشمند این قابلیت را ندارند، شما با نصب اپلیکیشن Custom Quick Settings می توانید از این قابلیت بهره مند شوید.

راه های زیادی برای هرچه آسان تر و سریع تر روشن کردن چراغ قوه گوشی هوشمند شما ارائه شد، شما می توانید براساس نیاز خود آسان ترین راه را برای خاموش و روشن کردن چراغ قوه خوداستفاده کنید.

منبع: کلیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار