برج های منطقه یک بدتر از موشک های 9متری صدام است

عضو شورای شهر تهران از روند ساخت و ساز در منطقه یک گلایه کرد.

کد مطلب: ۵۹۹۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، احمد مسجدجامعی صبح امروز پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه یک گفت: برج‌هایی که در منطقه یک ساخته شده‌اند، بدتر از موشک‌های 9 متری صدام حسین است که در زمان جنگ در پیکر شهر می‌خورد، خاطرات و طبیعت شهر را حراج کردیم و این حراج به چه قیمت است؟.

وی با بیان اینکه شمیران به دلیل کوه‌هایش معروف بود، گفت: متاسفانه این روزها کارهای عجیب و غریبی در منطقه یک انجام می‌شود به گونه‌ای که خود شهرداری نیز مستاصل می‌شود.

مسجدجامعی با اشاره به مرمت خانه جلال و سیمین گفت: این خانه پاتوق تعداد زیادی از اهالی شعر و هنر بوده اما متاسفانه مرمت آن اصولی نیست و اگر در مرمت آن دقت نشود، دیگر خانه‌ای با هویت جلال و سیمین نداریم چراکه خاطرات آنها در حال آسیب دیدن است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به نزدیکی خانه نیما یوشیج به خانه جلال و سیمین گفت: هیچ شاعری به اندازه نیما به گردن ادبیات شعر فارسی حق ندارد، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود شهرداری منطقه یک از این خانه محافظت کند تا در صورت تملک، به خانه شعر بدل شود.

200 میلیارد تومان بودجه نیز برای خرید باغات اختصاص داده شد

علیرضا دبیر در سیصدوسی‌ودومین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه یک گفت: از شهردار منطقه یک درخواست می‌شود با اصلاح گره‌های ترافیکی، نسبت به حل ترافیک این منطقه اقدام کند.بودجه منطقه یک در سال 96 حدود 276 میلیارد تومان است که با جمع بودجه معاونت‌ها در این منطقه باید گفت که بیش از 1000 میلیارد تومان برای این منطقه در سال 96 در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در منطقه یک بزودی شاهد تردد قطار سبک شهری (LRT) و گسترش مترو هستیم که باید این مساله را در بودجه‌بندی در نظر بگیریم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه 200 میلیارد تومان بودجه نیز برای خرید باغات اختصاص داده شده است، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل ترافیکی برخی معابر حل و فصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار