194میلیون تومان هزینه رفت‌وآمد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مازندران

رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: هزینه رفت‌وآمد دانش آموزان با نیازهای ویژه در سراسر مازندران در طول یک سال، 194 میلیون تومان است.

کد مطلب: ۵۹۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، اسماعیل حسن زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری در نشست شورای آموزش و پرورش مرکز استان، اظهار داشت: آموزش و پرورش، رکنی اساسی در کشور است که آحاد جامعه به نوعی به آن در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه نیازمند توجه ویژه به دانش آموزان کم بضاعت به ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه هستیم، افزود: دانش آموزان با نیازهای ویژه، با وجود مشکلات و سختی ها، به تحصیل می پردازند.

در ادامه این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی مازندران اظهار کرد: رفت و آمد دانش آموزان با نیازهای ویژه، مشکلات خاص خود را به همراه دارد و چنانچه خانواده ها نتوانند هزینه رفت و آمد را تامین کنند ساده‌ترین راه را انتخاب کرده و از فرستادن دانش آموز به مدرسه خودداری می کنند.

شمس الله حسینی با بیان اینکه هزینه رفت وآمد دانش آموزان با نیازهای ویژه در سراسر مازندران در طول یک سال، 194 میلیون تومان است، افزود: برای پرداختن این هزینه، نیازمند کمک مردم به ویژه خیران هستیم.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان نیازمند خدمات حمایتی و پزشکی هستند، گفت: گاهی یک دانش آموز با نیازهای ویژه باید تا 11 عمل جراحی انجام دهد اما بضاعت خانواده ها اندک است و نمی توانند روند درمان را ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار