مدیرکل آموزش‌ و پرورش کردستان:

ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان درکردستان از5 اسفند آغاز می شود

مدیرکل آموزش‌و پرورش کردستان از آغاز ثبت‌نام و رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و اسکان نوروزی فرهنگیان در استان کردستان از 5 اسفند 95 خبر داد .

کد مطلب: ۵۹۹۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش‌و پرورش کردستان با بیان اینکه 20 درصد ظرفیت اسکان، به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است؛ گفت: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند 95 آغاز و تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسکان میهمانان نوروزی از 27 اسفند ماه آغاز خواهد شد؛ گفت: میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

قربانی خاطر نشان کرد: ستاد اسکان میهمانان فرهنگی در استان کردستان تشکیل و ضمن برنامه ریزی و تمهید مقدمات 17 مرکز نیز به منظور پذیرش میهمانان در سطح استان پیش بینی کرده است و پذیرش حضوری و اسکان از 27 اسفند ماه در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز خواهد شد.

به گفته وی در نوروز 96 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان 238 مدرسه با دو هزار 274 کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته و 555 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار