تجهیز هفت مدرسه در شهرستان سلسله برای اسکان مسافران نوروزی

فرماندار سلسله گفت: هفت مدرسه در این شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، قدرت الله فلاح نژاد در نشست ستاد تسهیلات خدمات نوروزی شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان در زمینه گردشگری خاطرنشان کرد: ایام نوروز فرصت بسیار خوبی برای معرفی این پتانسیل ها به هموطنان است و با توجه به بالا رفتن حجم مسافرت های نوروزی و استقبال خوب مسافران از شهرستان سلسله، امسال با برنامه ریزی دستگاه های اجرایی لازم است در راستای هدف تغییر از معبر گردشگری به مقصدگردشگری شدن حرکت کنیم.
وی افزود: شهرستان سلسله با دارا بودن 400 اثر طبیعی و تاریخی و مناطق بکر گردشگری و آب و هوای معتدل، پتانسیل بالایی در امر گردشگری دارد و می طلبد تا با همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی زمینه رونق صنعت گردشگری را در این شهرستان فراهم نماییم.
وی با بیان اینکه با هماهنگی های لازم می توان به بهترین نحو خدمات مناسب و در خور شان مسافران ارائه داد، عنوان کرد: در این رابطه ستادی تحت عنوان ستاد اجرایی خدمات نوروزی با محوریت میراث فرهنگی در شهرستان تشکیل می شود و تمامی دستگاه های شهرستان باید با دبیرخانه این ستاد هماهنگ باشند.
فلاح نژاد با اشاره به برپایی غرفه و نمایشگاه عرضه محصولات بومی و صنایع دستی در ورودی شهرستان تصریح کرد: چاپ و توزیع بروشور و کاتالوگ و نقشه راهنمای استان از دیگر خدماتی است که برای دسترسی آسان مسافران در نظر گرفته شده است.
فرماندار سلسله بر زیباسازی چهره شهر به عنوان موثرترین عامل جذب مسافران تاکید کرد و افزود: لازم است در این زمینه شهرداری از هم اکنون مقدمات کار را فراهم سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار