ثبت نام مدارس نمونه دولتی از 14 اسفند ماه سال جاری آغازمی شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت : ثبت نام داوطلبان علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی از 14 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 19فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۵۹۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان؛ محمد حسین اردشیر در جلسه توجیهی ستاد ثبت نام مدارس نمونه دولتی با اعلام این خبر افزود : ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه ششم ابتدایی برای شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول متوسطه کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس و یا مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت اول سال تحصیلی 96-95 می باشد.

وی ادامه داد : ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ، کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول سال تحصیلی 96-95می باشد

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون افزود : آزمون مدارس نمونه دولتی روز جمعه 9تیر ماه به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد وهزینه ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان 110 هزار ریال می باشد .

اردشیر در ادامه تاکید کرد : سوالات این آزمون ها به صورت 4گزینه ای از محتوای کتب پایه ششم و نهم خواهد بود و به ازای هر پاسخ صحیح 3امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط 1امتیاز منفی برای داوطلبان منظور خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار