ژاردیم: برای بازی با منچسترسیتی تاکتیک تیم را تغییر نمی‌دهم

سرمربی موناکو ادعا کرد حتی بازی با منچسترسیتی هم باعث تغییر تاکتیک تیمش نخواهد شد.

کد مطلب: ۵۹۹۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عدم تغییرتاکتیک قرمز و سفیدهای فرانسه حرف زد.

او گفت: مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. پاری‌سن‌ژرمن با تاتنهام و منچسترسیتی برایمان فرقی ندارد. شیوه فعلی در DNA خونمان رسوخ کرده و قابل تغییر نیست.در 10 بازی قبلی خودمان در فصل جاری لیگ قهرمانان شامل 4 بازی در مرحله پیش‌مقدماتی و 6 بازی در مرحله گروهی با یک شیوه بازی کردیم و مقابل منچسترسیتی هم تغییر تاکتیک نمی‌دهیم.منچسترسیتی در انتقال بازی از دفاع به حمله و برعکس بسیار قوی است و هنگام حمله با 5 بازیکن تهاجمی به سمت دروازه رقیب می‌تازد.حریف ما خط دفاعی قدرتمندی هم دارد اما برای پیروزی باید آن‌ها را تحت فشار قرار دهیم. انسان واقع‌بینی هستم و 5، 6 بازی قبلی تیم انگلیسی را مشاهده کرده‌ام.

ژاردیم در ادامه افزود: هر 2 تیم عاشقانه فوتبال بازی می‌کنند و بازیکنانی تکنیکی در اختیار دارند. کادر فنی ما و منچسترسیتی هم خیلی خوب به کارشان ادامه می‌دهند اما در سایر زمینه‌ها اصلا قابل مقایسه نیستیم؛ بخصوص در زمینه قدرت خرید در فصل نقل و انتقالات!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار