مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

اجرای طرح همیار گردشگر ویژه دانش آموزان استان کردستان در نوروز 96

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح همیار گردشگر برای دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد و گفت: این طرح با همکاری مشترک آموزش و پرورش و میراث فرهنگی برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: طرح همیار گردشگر از 28 اسفند ماه 95 لغایت 14 فروردین ماه 96به مرحله اجرا در خواهد آمد .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان آموزش، اشاعه و گسترش فرهنگ گردشگری مسئولانه در بین دانش آموزان، تلاش برای استفاده بهینه از ظرفیت های مردمی در توسعه گردشگری، آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با آثار تاریخی و فرهنگی و تمدن غنی اسلامی - ایرانی، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مسائل گردشگری، تلاش همگانی برای ایجاد نشاط در بین دانش آموزان و تربیت نسلی مسئولیت پذیر و مشارکت جو در امر گردشگری را از اهداف این طرح نام برد.

وی با بیان اینکه طرح همیار گردشگر در دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم دختر و پسر (7 الی 17 سال) با محوریت ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، اردوگاه ها و کانون های فرهنگی تربیتی به مرحله اجرا در خواهد آمد؛ گفت: مناطق و نواحی طرح مذکور را به مدارس تابعه ابلاغ تا نسبت به ثبت نام دانش آموزان علاقمند و داوطلب اقدام کنند .

قربانی به مدت زمان اجرای همیار گردشگر نیز اشاره کرد و گفت: این طرح چهار سال تحصیلی است که در صورت توافق آموزش و پرورش و میراث فرهنگی بر اساس متن تفاهم نامه این مدت زمان قابل تمدید است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار