محمد نوازی در گفت و گو با پانا:

کادر فنی استقلال تجربه کافی را ندارد/ تعویض خسرو حیدری اشتباه بود

هافبک و مربی سابق استقلال معتقد است تعویض های اشتباه عامل اصلی شکست این تیم مقابل الاهلی امارات بود.

کد مطلب: ۵۹۹۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد نوازی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره عمل‌کرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و شکست این تیم مقابل الاهلی امارات گفت: به نظرم استقلال بازی بدی ارائه نداد در چند موقعیت مهدی رحمتی توپ‌های زیادی را دفع کرد و عمل‌کرد قابل قبولی داشت البته ناگفته نماند بازیکنان جوان هم روند روبه رشدی داشتند و استقلال نسبت به ابتدای فصل کاملاً متحول شده است.

وی ادامه داد: در این پنج بازی پایانی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که بازیکنان تیم استقلال با وجود نوسانات زیادی که داشتند و همچنین جوانی و کم تجربگی اما با قدرت بازی کردند. البته فکر می‌کنم هنوز کادر فنی تجربه‌های کافی ندارند چرا که یکی از ایرادات بزرگی که استقلال در بازی مقابل الاهلی داشت تعویض های زودهنگام آن‌ها بود. به عنوان مثال تعویض خسرو حیدری کاملاً اشتباه بود چرا که بازیکن قدرتمندی است و حتی حضورش در زمین بدون هیچ کارایی مؤثر است چرا که تجربه لازم را دارد اما کادر فنی تصمیم گرفت او را تعویض کند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه تیم احساسی بازی نکرد عنوان کرد: استقلال نیم دوم را خوب شروع کرد و من اعتقاد دارم می‌توانست حتی گل‌های بیشتری بزند اما تعویض بازیکنان با تجربه باعث شد تیم ضربه ببیند و نتواند خوب کار کند. البته فکر می‌کنم این باخت تجربه آن‌ها را زیاد کرد و به طور حتم استقلال در بازی الاهلی در تهران آن‌ها را شکست خواهد داد چرا که سه بازیکن خط حمله استقلال بسیار خطرناک هستند.

نوازی به دیگر بازی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم اشاره کرد و گفت: استقلال خوزستان شاهکار کرد این تیم با وجود مشکلات مالی که داشت و حتی اعزامشان به اما و اگر کشیده شده بود اما غیرتمندانه بازی کردند و تیم الفتح را شکست داد. فکر می‌کنم با شرایطی که استقلال خوزستان داشت هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این تیم در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شود.

پیشکسوت استقلال در مورد قهرمانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: کار بسیار سختی است.نباید این موضوع را فراموش کنیم که تیم های عربی هزینه‌های هنگفتی برای جذب بهترین مربی و بهترین بازیکن می‌کنند تا بتوانند در لیگ قهرمانان مقامی برای خود کسب کنند. شاید هزینه یک بازیکن تیم های عربی معادل کل هزینه‌های تیم های ما باشد به همین دلیل نمی‌توانیم در مودر کسب قهرمانی با اطمینان صحبت کنیم البته ناگفته نماند غیرت بازیکنان ما بیشتر از هزینه‌های آنهاست نمونه آن هم تیم استقلال خوزستان بود که با وجد شرایط بد مالی و ناامیدی که همه به این تیم داشتند اما تلاش کردند و در اولین دیدارپیروز میدان شدند.

وی ادامه داد: ما برای فوتبالمان آنچنان کاری نکردیم که انتظار قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. تیم های عربی مربی و بازیکنان خارجی خوب جذب می‌کنند اما در فوتبال ما دیدیم که بازیکنان خارجی جذب می‌شود که بعضا برای فوتبال ما هم دردسر درست می‌کنند و در نهایت منجر به کسر امتیاز یا محرومیت از نقل و انتقالات می شود.در هر حال ما امیدواریم که 4 نماینده ایران عمل‌کرد قابل قبولی داشته باشند تا بتوانند آبروی فوتبال ایران را در آسیا بخرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار