در مراسمی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول:

دانش آموزان دزفولی مقام آور مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ تجلیل شدند

در مراسمی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول ، دانش آموزان دزفولی مقام آور مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش دزفول تجلیل شدند.

کد مطلب: ۵۹۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دزفول ، در مراسمی با حضور "عبدالمحمد جرجانی" معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول ، مدیر و کارشناسان پژوهش سرای فرهیختگان و اولیا دانش آموزان ، دانش آموزان دزفولی برگزیده مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ در سالن کنفرانس این مدیریت تجلیل شدند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در این مراسم ضمن تبریک به دانش آموزان برگزیده گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان باعث ترقی و پیشرفت جامعه می شود.

عبدالمحمد جرجانی افزود: جامعه امروز نیازمند ایده و خلاقیت های نخبگان برای ایجاد فضای جدید و مناسب برای شهرستان است و باید از ظرفیت نخبگان به خوبی استفاده شود.

وی به اهمیت کار جمعی تأکید کرد و اظهار داشت: استعدادهای افراد به صورت فردی نمی توانند به خوبی رشد کرده و شکوفا شوند ولی با انجام کارهای گروهی و جمعی می توان رشد و بالندگی خود و دیگران را فراهم کرد.

جرجانی گفت: آموزش و پرورش با شناسایی استعدادها و ساماندهی نیروهای با استعداد و نخبه در کنار ایجاد فضای آرام می تواند فضایی برای رشد دانش آموزان فراهم کند.

سرپرست گروه رباتیک نادکو دزفول نیز در این مراسم در سخنانی گفت: گروه رباتیک نادکو پژوهش سرای فرهیختگان دزفول در اولین دوره ی مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ که در تاریخ های 27 و 28 بهمن ماه سال جاری در اهواز برگزار شد ، خوش درخشیدند.

فاطمه بگل افزود: در این دوره از رقابت ها 344 تیم از سراسر کشور حضور داشتند و از گروه رباتیک نادکو دزفول نیز 20 تیم به سرپرستی اینجانب در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول به این مسابقات اعزام شده بود که از این تعداد با شایستگی 144 تیم در رتبه های اول تا ششم جای گرفتند.

وی اسامی دانش آموزان خلاق و برگزیده دزفولی را به شرح ذیل عنوان کرد: محمد بهادری/ مقام اول لیگ جنگجو(دبستان شاهد آل یاسین)- امین رضا کامرانی فرد/مقام اول لیگ آتشنشان(دبستان فرهنگیان سیادت)- امیر ارسلان مارملایی/ مقام دوم لیگ فوتبالیست(دبستان دهخدا)- امیر حسین تمجید نیا / مقام دوم لیگ جنگجو(دبستان شهید راجی) - بنیامین کرناسی/مقام سوم لیگ ماز هوشمند(دبیرستان دوره اول سما)- محمد جواد یگانه زاده/ مقام سوم لیگ جنگجو ، مقام چهارم ربات آتشنشان و مقام ششم ربات فوتبالیست پلت فرم(دبستان شاهد آل یاسین)- حمیدرضا زلقی/ مقام سوم لیگ فوتبالیست پلت فرم(دبستان معلم)- راوش چناری/ مقام چهارم ربات فوتبالیست(دبستان گلستان)- متین دوراندیش/ مقام چهارم ربات جنگجو(دبستان سیادت)- بنیامین ذاکر مبارکی/ مقام ششم ربات جنگجو(دبستان سیادت) و محمد آرپناهی/ مقام ششم ربات حل ماز هوشمند(دبیرستان دوره اول سما).

گفتنی است: در این مراسم از مقام آوران دزفولی مسابقات رباتیک کشوری کارون کاپ با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از سوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار