با سخنرانی آیت الله مکاری شیرازی؛

نخستین همایش بین المللی «خمس و تعالی فرهنگی جامعه» در قم برگزار می شود

نخستین همایش بین المللی «خمس و تعالی فرهنگی جامعه» با هدف آگاهی بخشی به اقشار جامعه در خصوص برکات این فریضه الهی و تناسب آن با اقتصاد مقاومتی، پنجم اسفند با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، بر اساس اعلام بنیاد بین المللی احیاء فرهنگ خمس، نخستین همایش بین المللی «خمس و تعالی فرهنگی جامعه» با هدف بررسی ابعاد مختلف این فریضه الهی و لزوم آگاهی بخشی به اقشار جامعه در خصوص برکات و کاردهای خمس در راستای حمایت از مستضعفان و بی سرپرستان، تربیت متخصصان دینی، تدوین متون علمی، تاسیس مراکز علمی و آموزشی، احداث مساجد و مراکز درمانی و بیمارستانی و تناسب آن با اقتصاد مقاومتی، در قم برگزار می شود.

در این همایش که از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه پنجم اسفند 95 در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم واقع در بلوار معلم، روبروی آستان امامزاده احمدبن قاسم برگزار می گردد، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید سخنرانی خواهد کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام مصباحی مقدم نماینده مجلس، حسینی وزیر سابق ارشاد، محسن رفیقدوست، حسن سبحانی و تعدادی از میهمانان خارجی، دیگر سخنرانان نخستین همایش بین المللی «خمس و تعالی فرهنگی جامعه» خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار