مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند خبرداد:

90کلاس درس میزبان مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت :90کلاس درس در در 2گروه الف و ب برای مسافرین نوروزی امسال آماده شده است که 50کلاس درس در گروه الف و 40کلاس در گروه ب می باشد .

کد مطلب: ۵۹۹۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

سید حسین سجادی نژاد مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار پاناگفت:وزارت آموزش و پرورش هر ساله در ایام نوروز و تابستان خدمات رفاهی برای مسافرین که قصد سفر به استان های کشور را دارند پیش بینی میکند .

وی افزود : خراسان جنوبی با توجه به اینکه بر سر راه مسافرین شمال و جنوب کشور و مسافرینی که قصد بازدید از جاذبه های خراسان جنوبی را دارند ، هرساله آماده استقبال از مسافرین نوروزی می باشد .

مدیر آموزش و پروش شهرستان بیرجند ادامه داد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از 28اسفند ماه لغایت 13فروردین ماه سال 96آماده پذیرش مسافرین فرهنگی می باشد .

سجادی نژاد گفت : 90کلاس درس در در 2گروه الف و ب برای مسافرین نوروزی امسال آماده شده است که 50کلاس درس در گروه الف و 40کلاس در گروه ب می باشد .

وی افزود : در گروه های الف امکاناتی از قبیل فرش،یخچال ، تلویزیون و ملحفه یکبار مصرف و درگروه ب امکاناتی از قبیل فرش و یخچال به طور مشترک آماده شده است .

سجادی نژاد ادامه داد : هزینه اسکان در گروه الف برای فرهنگیان 24500 تومان و در گروه ب 18000تومان می باشد .

سجادی با بیان اینکه در سال گذشته قریب 10000مسافر نوروزی استقبال و پذیرش شده است افزود : در نوروز سال آینده نیز انتظار افزایش 20درصدی مسافران را داریم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند ادامه داد : 3پایگاه راهنمای مسافرین در ورودی های شهر برنامه ریزی شده است که درمیدان فرودگاه ، میدان آیت الله عبادی و میدان صداوسیما مستقرند واآماده ی استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی می باشند و همچنین تعداد 50بنر در مسیر های ورودی شهر تا پایگاه پذیرش اسکان فرهنگیان ، نصب خواهد شد .

سجادی همچنین از آغاز ثبت نام اینترنتی اسکان فرهنگیان از اول اسفندماه خبرداد و گفت : فرهنگیان شاغل و بازنشسته میتوانند با مراجعه به سایت مربوطه تا 20اسفندماه اقدام به ثبت نام نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه 1 مرکز پذیرش در سطح شهر بیرجند دایرخواهد بود افزود : پذیرش فرهنگیان در میدان اول سجادشهر در دبیرستان شهید راشدی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار